Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 01, 2009

Penat....TP puas ati!!!!!

huhuhuu..aku penat...penat rini blk keje g shopping barang2 dapur, then blik lak masak...then pas maghrib aku wat chese tart la plak...sangat2 penat..skang ni pun tak tido sb aku da janji nk update blog ni..janji ngan diri aku la..hak hak hak......
tpi aku puas ati tau tak sebab apa?aku dah bakar yang complete cheese tart..seok leh kasi hubby aku rasa...:) tak sbar nk kasi hubby aku rasa masakkn aku ni...rupa dia still kurang menarik..i means kat bahagian atas la..warna dia cantik..aku a pandai bakar and tak hangus...:) semua hasil didikan huby aku...:) hubby aku mmg pandai teori2 memasak..satu benda je aku leh kalahkan..iaitu buat cheese cake..yang lain dia leh wat lagi sedap dari aku..hak hak hak...

seharian di pejabat aku asyik terpikir pasal tuttt....tak sangka selama ni aku ditipu...tap sb aku terlalu sygkn hubby aku...famili aku...ada decided just forgive tuttttt....selagi aku dendam, selagi tu aku tak bahagia..dan jugak selagi tu la..hubby n famili aku susah ati...

aku da ngantok...sgt2...
aku tido dulu....

No comments:

Post a Comment