Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 28, 2009

Luv u HOney...


ok2....td aku down skang ni aku la wanita paling bahagia dalam dunia ni..hak hak hak...tgk la gambo di atas...present from my hubby..td aku citer gado skang ni aku da baik la...anyway...klu gado we both mmg akan cpt2 baik...aku sedih g la melepak dpan tv...handset konon tinggal dlm bilik..then silent mode..hak hak...td aku tgk la Facebook...adalah terselit gambo hubby aku time muda2 dulu dlm hubby akunyer kawan nyer photo...(huh penat menaip dan menerangkan) pastu mula la aku mengekeke2 sendirian gelakkn gambo hubby aku tu...ye la kan time muda2...mst la lain dr skang yang dah agak berumur sket (see..ayat sopan kan aku ni)...mula rindu dtg kat hubby aku..aku nk kol sb risaukan dia..satu lagi sb rindu hubby aku...then da borak2 tpon hubby soh aku tgk kat kete aku ...ada smthing...aku pun ngan rasa peliknyer g la tgk...igtkkan bedka compaq aku....rupa2nyer coklat...ok COKLAT....teringat la td kat ofis aku kate"sedapnyer klu dpt mkn coklat"...igt jugak ye hubby kat aku...igt jugak ye pe aku nk mkn..igt jugak kan hubby aku msg tanya da mkn blum even aku tak bls msg dia...mm..insaf la plak...asyik2 aku cari gado je....Sorry syg...Sb hubby aku cmani la, aku slalu nangis bila gado..sb aku marah tp aku syg teramat sgt kat dia...sb dia tak penah lupa aku...dia selalu ada dekat ngan aku...tak tau la cmana nt bila aku da tukar keje kena lak jauh ngan dia...tak sanggup aku...sb aku syg sgt hubby aku...idup aku tak lengkap klu hubby aku takde...tak penah aku syg org cm aku syg dia..now i know, what luv is...and rasa dicintai dan mencintai...indah kan...TQ syg..
aku nk simpan coklat ni..then nk mkn ngan hubby aku...sb coklat akan lebih sedap klu dpt mkn nga hubby aku...sebab???? nk tau???ok aku bagitau...sb bila hubby aku mkn coklat (benda manis) expression muka dia..mm..tak tau nk describe camana kan...punya la muka bahagia kan...then aku lak mula la sakit ati...sb dia suka sgt mkn manis..nt sakit...geram + risau...pastu mula la aku berleter the ncam biasa la...hubby aku tu wat muka mengejek je la..smbil tu coklat laju jek dia mkn...isy...ni pun sb aku syg dia...tp isau ngna kesihatan dia selalu..isau sgt2...tp aku pun satu, buat kek coklat moist la kat dia..ye la pikir dia suka mkn..so wat la cucake...then bila dia mkn byk2 nt mula la aku...berleter walhal aku yg nk buat tuk dia...ok2..dah la aku pun da pening too complicated tuk di ceritakan ok...bye

No comments:

Post a Comment