Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 21, 2009

Selasa & Rabu yang Mengasyikkan...

Hi..arini adalah hari yang mengasyikkan aku..apa yang mengasyikkan aku???hmmm....actually aku je yang gempa lebih..padahal biasa je...eh..jap2 aku rasa cam tak cam hari2 biasa je...setelah 5 hari aku tak jumpa hubby..at last aku jumpa gak semalam..aku turun di Melaka..asalnyer aku ada tujuan yang penting turun ke Melaka tu..so aku minta la abah belikan tiket ke Melaka..alih2..urusan aku yang penting tu terselesai sudah..so nk tak nk tuk tidak merugikan tiket dan wang, aku pun balik la turun Melaka..so hubby aku dtg la ambik...dia dtg ngan adik dia..then aku igt nk g jln2...tapi sempat g naik kapal je..tgk barang2 purba tinggalan sejarah..dulu time first dating tu, tak sempat masuk sebab byk giler tmpat kitaorg teroka...then bila turn masuk kapal tu, da tutup..OK...kapal tu tutup kol 3.00pm...3.00 pm get it????aku pun tertanya2 kenapa kol 3.00pm???nk kate air pasang ke surut ke tak jugak..sebab aku tgk bawah kapal tu batu...heh..pelik aku...ok..then aku g shopping adiah tuk my mum...guess what???? i bought her a beautifull handbag...and i'm sure she will love it...ohyeahhhhhhh...hak hak hak...ok...disebabkan hubby aku dpt call tuk intervw Lecturer di XXXXXX...so kitaorg balik la cpt..sebelum tu sempat lagi ca kasut tuk hubby aku g intervw....smpi je...g servis kete Honda aku...then g melepak jap taman U...beli CD..then g shooping brg kat JJ lagi..pastu paling best, g mkn Nasi Ayam Penyek..sedap ooooo...time2 aku nk diet time tu selera aku dtg..sori la..tak tahan punya pasal, aku bantai la nasi tu jugak...hak hak hak..then balik igt nk tido tapi tak jadi..sebab kau wat CUPCAKE tuk hubby aku...ye la konon nk kasi semangat kat hubby aku la...aku kan syg dia..ecececcecehhh...tgk tu sempat lagi aku dok bersyg2 kat hubby aku...tapi da mmg btul aku syg dia..hik hik hik...pastu aku siapkan2 baju tuk g saner nt...yela , aku mula kuarkan baju2 aku yang Havoc dan juga tali pinggang yang baru aku shopping siang td..then aku pun nk tido cam biasa calling2 la...tup2 hubby kate tak jadi nk g...dia tka brminat XXXXX tu..so aku pun pasrah..actually hubby aku pun cam 50- 50 je nk g ke tak....alasan dia No.1 ======"Nt jauh ngan syg..tak nk"...aku tak reka2 ye..mmg tu yang hubby aku kate....sb tu ...aku nk gak kate skali lg "I syg u sgt2"....hak hak hak...aku tak kisah dia nk g..cuma nt aku rindu je la..tapi kau taakn kate jgn kat hubby aku...sb aku nk yg tebaik tuk dia..rindu aku???takpe, aku rindu aku nangis mst hubby aku dtg jumpa aku...tak caye??? tak caye sudah..kornag tak kenal hubby aku..heh...so..pg ni disebabkan tak jadi aku pun ajak la jogging..then g sah sijil hubby, then g HOnda tuk tgk kete aku yang aa slack ttiba..isau aku..tp kena wat appoinment dlu..so 31th AUGUST..aku kena g baiki kete aku yang slack tu...then aku pun ajak la g meronggeng kat JJ tebrau..alasan ...++++++ TGK WAYANG+++++ so dating la lagi kiotaorg ni..."DATING"???? da lama aku tak kuarkan ayat ni...pasni aku nk praktikkan..hak hak hak...citer yang jadi pilihan aku "Solerity Row" kot..aku tak igt..hak hak hak...eja pun salah..almaklum la..bahasa jepun aku xpert la..english ni..hmm..kureng sket..hak hak hak...disbbkan cite tu bunuh secara ngeri aku tak abih2 rosakkn baju hubby aku ngan tarik2 tuk tutup mata aku..hubby aku tak marah dia gelak lagi ada...huh...then plig bez aku singgh g tgk Putra...da besar, aku rindu sgt2...da boleh mengesot...comel, suka sgt gelak bila org agah...ok2..citer psal putra aku update nt ngna gambo dia...aku dah ngantok...gambo aku nyer CUpCAKE nt aku upload...then one more..aku dpt lagi tempahan cheese tart aku..yahuuuuuuuuu..
k , bye

No comments:

Post a Comment