Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 24, 2009

Brazil??? Trauma aku!!!!!

Dasyatkan entry aku kali ni..huhuhu...s b pe? sb keje aku sekarang ni tgh nazak sgt2 sebab kesalahan yang kau sendri tak dpt trima yg tu kesalahan aku...aku geram ngan pihak ****** bukan pe, sb diorang aku dituduh punca segala kekecohan yang berlaku sekarang ni...siap manager aku kate, ni adalah kes paling serius yang pertama berlaku di PCM...nah..ambik ko...lagi la aku terasa nak blah dari PCM...ok2 blah la cpt! biler panggil yang aku nantikan itu akan aku trima???? tidak!!!!!!!!!! aku tak sabar menanti...boleh tak wahai ******* tolong la pangiil aku cepat tuk bekerja..aku da fed up dan kecewa ngan PCM..bukan ngan company tu sgt tapi nga keje aku yang skang ni tak terbuat aku rasa...mmg semua tmpat ada pressure masing2...tp aku geram sb aku tak suka sb salah org aku kena tanggung...ok .fine..aku ngan kau sikap aku ni tak leh la nk jadi bos satu hari nanti..tp aku takde kisah sgt pun...sb aku mmg tak leh nk ganti tempat Manager aku..hak hak hak...aku geram sb salah tu aku kena hentam teruk ngan manager aku...dia berleter kat aku smpi cair taik telinga aku dgr...yes aku paham, dia germa sb aku dia jadi kelam kabut..sebab tester aku kena marah...so teter lak????ntah la...aku nk wat meeting nk basuh diorang..nanti la..hak hak hak...dah la...hubby aku pun dpt tempat***** moga2 murah la rezeki kitaorg ni...amin....aku nk kawin then ina kelaurga yang bhagia dan gembira bekerja..ok GEMBIRA....aku plak sb problem ni aku selalu gado ngan hubby aku...dia jenis yang rilex..aku lak jenis yang tak rilex...so what?????? aku gado la..aku tension...aku sedih...takde masa nk rasa senang atink rilex...aku tak tahan bila manager aku pndang cam muka marah giler kat aku...dia pandang n cakap cam nk telan aku je...walalupun ida ckp lembut tapi aku rasa klu dia jadi singa da lama dia baham aku...hak hak hak...anyway, sorry to my hubby...i tak tau nk jadi gurl yang penyabar dan rilex selalu..i tak tua nk jadi seorang yang tka suka marah...i bukan tak cuma tp i tak boleh...huhuhuhu..so sorry...yang penting I syg u k???
k la..bye

No comments:

Post a Comment