Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 18, 2009

I Love + Enjoy Wif these kind of.......

Fruit Cake...Aku da tau how to make it...YES!!!!!!!!!!!!!!
Biler Ye hasil tangan aku jadi camni ??????
Nk Try buat...tambah Kacang...Good Idea...Yummy

OK2..sementara nk mengupload gambo2 ..meh aku nk berceloteh la sket...klu pasal kek and kuih cookies ni aku mmg minat sgt2...even kalalu kena bersengkang mata sekali pun aku sanggup untuk memghasilkan satu hasil karya..hak hak hak...ok2 hasil karya yang memuaskan ati aku..ati orang lain aku enggak peduli sgt..yang penting aku puas ati..actually, klu diberi peluang la kan aku nk sangat mengasahkan lagi bakat aku yang baru sekarang ni 5% meningkat kepada 100% kalu lebih 100% pun ok...aku mmg suka la klu bab2 kek n kuih ni...tapi aku tak cukup barang lagi..ye la kan tuk menghasilkan satu kek atau cookies yang cantik dan menarik, bukan sahaja memerlukan kepakaran..tetapi jugak memerlukan alat alatan yang secukupnye...hak hak hak..ayat keling btul la aku ni...
aku nk sangat g belajar dari sifu2 yang pakar membuat hiasan ok HIASAN kek or cookies..especially cupcake..ops...cupcake..Ya CUPCAKE...jap g aku cari gambor yang menarik..

One day aku akan dpt buat ni tuk my Hubby Bezday...:)

CUte kan...one day one day...

This is for my.....Putra bezday........

Yummy.......Suka colourful....

Sedapnyer...............pasti akan ku buat nanti..(ergh...nanti ye...)
Perisa buah buahan i think..nope...I'm 100% sure..buah buahan...
Mmmm...macam senang..just get me the fruit plz.......
his one also..Orange flavour I'm sure...........

OK2..setakat ini saja angan 2 aku yang pastinyer bukan angan2 MAt Jenin..ok BUKAN...get it???

No comments:

Post a Comment