Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 18, 2009

My Parents...

aku bosan lagi....aku teringat lak about my parents..sekarang diorang da berumur....aku selalu nk diorang sihat dan happy selalu...td aku g jenguk my mom...dia tgh tido..dia ngnatok sgt sgt dr ptg td..lepas makan ubat kimo dia..skang dia ngantok sgt2...aku sedih tgk my mom..harap2 dia akan sihat kembali cam dulu...aku tak nk dia sakit lagi...mak aku skang da epi...da abih treament dia sebagai seorang wanita yang tabah mengharungi detik2 menghadapi dan melawan penyakit kanser payudara dia..mak aku seorang yang tabah..mcm2 dugaan melanda idup dia tapi dia tetap tabah...aku harap aku pun akan mewarisi ketabahan dia...aku sentiasa nak dia happy...happy...happy....
mm...aku selalu citer pasal hubby aku je kan...actually nk sgt citer pasal famili aku especially my parents..tp aku selalu tak nk sebab tiap kali klu sentuh bab parents aku mst sedih..sentiasa isau keadaan diorang..sentiasa nk yg terbaik tuk diorang...korang mst rasa aku ni ttiba je kan...ye mmg aku ttiba je..aku sayang parents aku...sgt2...lebih dr nyawa aku tau...tak ccaya bleh blahhhh...
pasal my dad...mm...aku ni anak ayah...pe aku nk mst ayah aku tunaikan..tp aku tak ambik kesempatan to my dad ok...ayah aku plak sentiasa berfikira n+'ve..akan marah aku bila aku down..sentiasa nak aku jadi seorang yang mudah beralah ngan adik beradik aku, selalu nk aku jd seorang yang pandai menegakkn kebenaran...tak kira la saper pun...itu adalah ayah aku...aku berjaya smpi sekarang pun sb ayah aku selalu push aku tuk berjaya..ukan memaksa tp sentia bagi semangat kat aku...penah skali pointer aku jatuh teruk..aku sedih..tp ayah aku kate kalau aku dpt naikkn 3 ointer, dia kan kasi aku tukar sport rim kete aku...duit dia simpan dlm laci...RM1000 just tuk tukar sport rim kau..tp aku gagal 1st time pointer aku 2.99....then aku cuba kali kedua, dpat up dr 3.00...so ayah aku da kuarkan RM1000 dan ajak aku g kedai..tp aku tolak...aku kate aku taknk ayah aku pujuk pun aku tak nk jugak...aku cuma jadikan RM1000 tu sebagai semangat aku tuk dpt 3 pointer..for me ...so i don;t need the real money...ayah aku adalah segala galanyer tuk aku..aku syang sgt ayah aku.....tak penah dia kecewakan ati aku dengan ckp TAK BOLEH....

ok la..aku da nangis2 ni citer pasal parents...aku tak boleh aku sebak...
k la..aku nk chow la dulu..aku bosan aku tulis lagi nt....


No comments:

Post a Comment