Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 19, 2009

Taman Idaman Kalbu....

Ok kwn2...aku ttiba terpikir nk g ke satu tempat yang penuh dengan bunga bungaan...well..aku ni kan wanita yang lemah lembut yang sentiasa berlemah lembut..?????? uit...pelik la plak ayat aku ni..hak hak hak...ok2...dulu aku pernah g Jepun dekat Fukuoka...aku g just 3 minggu je..so limited sikit la masa tuk aku g berjalan..ditambah la plak aku tak de sesaper sgt nk bawa aku g jln2...aku terlepas la untuk melawat satu taman bunga di Jepun tu...boleh dikatakan ramai kawan aku yang g jepun pergi melawat tempat tu...tapi aku tak berkesempatan..sedih..uwa uwa......tapi tak pe la..klu tme tu aku da couple ngan hubby aku mst dia da bawa aku g..ok2...lets have nice view pasal taman bunga ni...jom berangan...ayuhhhhhhh.........


Syg....cantiknyer...i nk g sini....nk jugak nk jugak..ok2, da jadi perangai aku..hah!

Kalau la my future house nt camni...tak kuar shopping la aku..sb aku mst melekat je kat umah..ye la panorama yang indah..hak hak hak

Kal tau balkoni umah aku ni gini...isy...mst bez kan...Syg...nt syg kena tanam bunga kat umah kita cmni...Syg wat ye....wat tau...


Cantik nyer tempat ni klu wat filem industan mst best kan...boleh choy ria....hak hak hak

No comments:

Post a Comment