Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 18, 2009

Kena tinggal Mak Abah lagi...

Sedih..rini mlm nt aku kena blk Johor...tp actually aku singgah melaka dulu..then balik ngan hubby ke johor...sedih sb nt mak aku sorang2 lagi bila baha g keje...kak ipo aku ada la..tp nt klu mak aku teringin nk mkn pape, dia tak leh bawa kete..huhu..aku sedih la..tp aku kena keje...kan bezt klu mak abah aku tinggal di johor..mst aku ulang alik g keje dan balik umah...td lauk semua da siap..ttiba nasi la plak masalahnyer...letak nasi tp tak tekan button tuk asak...dah tak masak nasi nyer..cian ayah aku balik nk mkn nasi tak jadi sebab kena masuk ofis..ye la mana leh kuar lama2...lagipun time rehat dia da nak habis...ini keje siapa ye yang tak tekan button nasi ni????? siapa kah gerangan manusia itu?????? akju rasa salah periuk nasi tu....nape dia tak nk masak sndri..hak hak hak..ok2..aku da jadi gila sebab marah2 periuk nasi tu..klu la periuk nasi tu boleh cakap, dah lama dia balas blik kata2 aku yang berunsur tuduhan itu..hak hak hak..
td aku tgk la facebook Nabila (my bakal adik ipo...coming sooonnnn...) dalam gambo di facebook dia ada la gambo my hubby ..hubby aku tgh konvo dengan memakai suit yang menampakkan lagi keenseman dia..(alo alo alo..aku syg sgt dia)...ttiba trnmpk la satu benda mengingatkan aku kembali kepada meori yang tak bez..aku nmpk hubby aku pakai cincin..itu cincin dia ngan X-Gf dia..aku da ttiba rasa cemburu...ok kenapa aku cemburu??????
1. aku terlalu syg dia...
2.aku isau la klu dia tak bahagia ngan aku..dan rasa klu dia ngan X-Gf dia...dia lagi bahagia(aku dah confirmkan ...hubby ckp dia bahagia sgt ngna aku..sb tu dia nk kawin ngna aku..ok2..tarikh tunang aku 19/12/2009-----so bcoz of this i beleived him) hak hak hak...
3. aku penah kecewa ngan 1st relationship aku...(tp bila aku kenl hubby aku dah mujla kecapi bahagia...cam menyampah kan aku ni????)
4. sb aku ni suka berfikiran -'ve...sian hubby aku...

ok..tu je kot list yang buat aku cemburu..well well aku rasa cam ada improvement...dulu aku rasa byk giler klu nak di list kan "Cyg....i da improve kan!"... hak hak hak...

ok la..pape pun, past is past....aku mls nk pikir..klu nk recover blk sejarah2 lama, menitis lagi la air mata aku ni..baik aku simpan tuk detik2 gembira yang akan datang...lagi bagus ..right???

td aku dah janji ngan abah nk ajak dia mkn Char Kuey Teow.....klu nk tau ni mmg famous kat utara ni...so jgn jelez...actually ni sb aku sedih abah tak sempat mkn nasi tadi...huk huk huk...
mak lak, aku akan paksa tuk ikut aku..hantar aku anik bas....seronok sok, nk jumpa hubby...tp at the same time kau sedih nk tinggal mak abah kat sini...don't know how to discribe...tp mmg so sensitive talking about this....aku mungkin anak yang kurang baik..tapi yg penting, aku tau aku syg sgt mak ayah aku....lebih dari diri aku sndri...even to my bro and sis....

npe aku kate aku tak baik??? sb aku still teringat orang2 di ofis mengutuk aku..and they make me think like that..thank you to them...thank you so much....sb diorang aku dapat pahala...ye la, klu og mengutuk kita, kita dapat pahala, diorang dapat dosa..hak hak hak...dan yg penting aku takkn maafkan diorang...keras ati kan aku ni...mm..wat to do, ayam patuk itik sudu...eceh..aku bw pantun time kau kecik2 dulu la plak...
ok la...nt kau tulis lagi...aku cari entry aku nt topic pe yang bez...
bye...

No comments:

Post a Comment