Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 25, 2009

Kenduri ooo kenduri....

rini aku g kenduri kawin Kak Norid...Cantik sgt kak norid rini....cantik btul tak tipu...pelamin dia cantik...baju dia cantik dan Mekap dia mmg cantik...biler la lak time aku ea????huhuhu...biler pikir tarikh tunang aku da nk dekat ni aku da jadi nervous la plak...hak hak hak...ni apatah lagi nk kawin kan...hak hak hak...mst lagi takut...walaupun kawin ngna org kita syg..kan kan kan....pg2 sebelum bertolak, aku buat cupcake coklat tuk hubby aku..sajer teringat..buka peti ais jumpa lak choc rice..so terlintas la aku nk buat cupcake...aritu buat cupcake buah..sedap, so aku try la buat cupcake coklat...sedap tp aku terlebih letak dlm cup tu so, jadi la kembang sekembang kembang nyer..still nampak cantik, apatah lagi sedap sgt tuk dimakan..moist gitu...Yes..jadi...tp kurang sket rupanyer...so now baru aku pham.dont judge a book by its cover...cewah cewah...sekarang la konon baru paham...blah la aku ni.. hak hak hak...aku tulis blog ni smbil skype ngna adik aku ni...hak hak hak...so pening lalat la sket sambil menaip...so pepaham la klu ttiba terkeluar tajuk pastu masuk blk...hak hak hak...aku gado ngan hubby aku on da way balik dr kenduri kawin tu...sebab???? sebab hal semalm...biasa la lumrah la dlm hubungan perasaan jelez menjelez ni..tp da ok..biasa la jugak aku gado tak smpi 1/2 jam pun...sb aku cepat marah cepat jugak sejuk..lagipun aku mls nk gado lama2..sb takkn kemana...then hubby lak jenis yang lembut, cakap lak baik2 je...so aku ni cepat la sejuk sket...actually klu gado mst sebab org lain...kaco je budak tu dlm idup aku ni...tak suka sebab tak suka...eh boleh ke aku tulis gini??? boleh aku rasa...sb ni blog aku suka ati aku la...kan kan kan...tak jugak?da stop pastu baca blog org lain....tp ntah la..aku sedih..bukan tak percaya tp cuma rasa tak secure la...aku percaya..tp berhati2...ye la takut sejarah lama mungkin berulang lagi...anyway, aku da cuba tuk berubah dr memikir yang bukan2...hak hak hak..improvement kena nmpk gak ok...dat is important thing....ok impertant.
aku ngantok r...nk tido tp jap g la...aku rajin nt aku tulis nex entry...tak rajin..kira Good Nite..

No comments:

Post a Comment