Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 06, 2009

My Future Plan....

hello..ha..tajuk aku kali ni pasal my future plan....
firat of all...

1. aku nk tunang...
2. then aku nk kawen...
3. then aku nk sambung belajar master...smbil bekerja klu leh
4. sambil tu nk ada anak bile da kawn la..tak kisah time tu aku tgh study ke pe...
5. aku minat nk jual2 kuih ni jugak..cam kek ke..cheese tart ke...muffin ke..cupcake ke...
6. bila aku da kaya sket, aku nk belikan husband aku kete best2..kete Honda jugak...
7. aku nk ada umah yang sederhana bear yang ada laman leh aku tanam pokok bunga...
8. aku nk buat bilik khas tuk my parents and my parents in law dtg umah aku...
9. aku nk buka bisness aku sndri...sambil tu byk masa tuk famili aku...

ok2..setakat tu je planning aku...byk tapi tak tersusun kan..sb aku tak tau mana satu yang akan jd dulu..tp anak lepas kawin la..hak hak hak...

anyway, sekarang otak aku pula pikir pasal majlis sambutan hari lahir aku bulan depan..
hak hak hak..majlis???hak hak hak..ok 2 perasan ko ida ...saper yg rajin n kwat majlis kat ko???hak hak hak...ok2 majlis tu yang ada pun aku n hubby aku la..
aku nk g mkn iasa2 je...tp nak makan nasi..tempat tak nk xclusive...nak biasa je..smbil minum teh ais..yummy...then aku tak nk la candle light ke pe ke...aku nk suasana biasa je..aku tak nk hari tu aku gado nga hubby ke...sesaper la...then aku nk mkn aiscream..aiscream biasa je..tak nk mahal2..aku nk ice cream kacang merah..sedapnyer..kegemaran aku sejak kecik...skangni da 80 to 1 ringgit..then g lepak sambil sembang ngan hubby....tu je...
aku nk jugak semua ahli famili aku wish aku ye...hak hak hak..ok la..aku nk tido semoga aku leh tido ngan senang ati..amin.............

No comments:

Post a Comment