Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 24, 2009

Benci rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

td baru tension kan...skang da rasa benci la plak
sebab pe???? sb aku mls da nk perah2 otak aku ngan benda yg tak best contoh nyer...
1. jelez
2. tak secure
3. rasa cam nt losing something
4. sedih
5. pikir kecewa
6. pikir nt nangis
7. pikir nt malu
8. pikir nt sush nk jadi ida skang ni
9. pikir nt cmana nk keje
10. pikir nt camana nk epi kan diri kau blk
11. pikir npe nasib aku cmani
12. pikir npe aku kena dugaan cmani
13. pikir bila hari bahagia aku akan tiba
14. pikir nt aku nak ngadu sdih kat saper
15. pikir nt aku nk g mana tuk mula idup baru
16. pikir nt aku nk ckp pe kat mak ayah aku
17. pikir nt camana bila makabah sedih sb aku
18. pikir cmana nk act epi dpn org2 aku syg
19. pikir pe aku patut buat bila aku sdih pikir2
20. pikir pikir pikir pikir nt aku jadi buta ke sb byk sgt nngis?????

semua tu men tensiokan aku...
leh tak klu sesaper paham ati aku?????????????? ada tak saper paham pe aku rasa????????
ada tak sesaper yg tabah dari aku ni tuk nk hadapi kemungkinan situasi dia atas???????????
ada tak saper yg sanggup dgr luahan sedih aku ni????????????????????????????????
ada tak???????
huhuhhuhu...if only u understand my dear............................if only

No comments:

Post a Comment