Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 30, 2009

^^__^^ My Xperience...

Hi....today i nak citer pasal aku nyer xperience pergi ke rumah bakal mentua...
awal2 Allah je tau betapa susah ati nyer aku..ye la takut sgt kena rejest..ye la kita punya la sayang bangat samer anak dia, sekali dia tak berkenan...cuba bayangkan...isau kan..hak hak hak..
kitaorg bertolak dari Kedah kol 7.30 pg..then singgah ke Perak sb kawan kawin, so pergi la kan jenguk muka..pastu bertolak kembali ke Muar....Time tu klu keluar je perkataan "Mama" atau "Papa" dari mulut hubby aku, gemuruh ttiba2 melanda...isau beb...
Singgah air keruh, tuk siap2 man di, aku pun salin la pakai baju raya aku...mandi wangi2..ceh wangin konon, tak de sabun pun tinggal dlm kete..mls nk kuar dan ambik...huhuhuhu
ok2...then dalam kol 6.oo tu aku selamat la sampai ke rumah hubby aku ni...takut la ..ambik la barang2 yang mak and aku bekalkan tuk diberi pada mama latip...then jalan tu dah la kasut tinggi, tp cover..lagipun time tu takde org tgk..hak hak...
sampai je, aku salam la ngan mak dia...ayah dia lak dok sibuk berkebun so tak kaco la...
then tak lama pastu ayah dia join da group..nadia n nabilah pangkat bakal2 adik ipo aku ni...cewah...perasan ko ida..ok2..pun join da group..
mcam2 dioarang sembang..aku gelak tak pun celah seket2 je...
papa latip kelakar sgt..suka usik nabilah tu mentang2 dia bongsu aku tgk asyik kena buli je ngan hubby aku n nadia..hak hak hak...sesudah itu, aku dah mula get in ngan dioang..aku ikut ksali duduk dari sofa ke lantai..punya la lama duduk bersimpuh..ok bersimpuh....akudah tak tahaan, tapi kuatkan semangat la jugak..theng tgk tv...sembhyng maghrib...pas sembhyng aku tgk mama latip g berkemas masak2 tuk mkn mlm...aku da tgk papa dia anng kap pinggan mangkuk, so aku pun konon2 la g dapur..tollnog angkap apa yang patutnyer la...hak hak hak...
then mama and papa latip seeem so nice..aku suka la...most like my mother and father...:)
balik pun diorang xcort ke sampai kek ereta...segan aku..tp aku selambar je lambai2..hak hak..aku kan tak tau malu sket...

ok la itu je kot..takde pengalaman sagt pun...
cuma nk citer je...
ok la..bye

No comments:

Post a Comment