Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 04, 2009

Kek Buah....&.....Cheese Tart

Hello...smlm aku telah mendapat tempahan dari kakak aku aka mama putra..tempahan kek buah aku ngan cheese tart aku...kah kah kah..cam tak caye je aku..dia kate dlm masa yg samer boleh la dia buat promotion...kih kih kih...so semalam baru je dapat tempahan, so aku kalut la sikit..ye la..aku g hantar sket kek buah n cheese tart sebab kak aku teringin nk makan..so sebagai adik yang baik hati aku pun buat la mlm sblm sabtu tu...pagi sabtu aku g la hantar pagi...sebab aku da janji ngan kawan2 aku nak konvoi g kenduri Shida..then g beraya rumah shy..akak ousemate aku...pastu sekalidai order..kebetuan ada marhaban kat taman dia...so dia kena la wat jamuan seet kan...so, disebabkan balik pas maghrib, aku ngan hubby g la cari barang2 di pasaraya Mersing tu..sekali takde langsung bahan2 cuma Butter je yang ada...disebabkan aku da gabra ..ye la kan, mana ada pasar lain, so aku harap sempat la sampi JJ terau sblm tutup kan...nak kena beli barang2...takut tak sempat sb aku da janji tuk hantar kuih dan kek tu esok pagi2 dlm kol 8.00
so apa lagi, muka aku da sebek2 sedih sebab barang takde, so hubby pun bawa la kte laju...ikutkan ambik masa 2 jam 30 minit..ni kitorg sampai dlm 1 jam 45 minit je...pening gk kepala aku bila hubby aku bawa laju2..kawan aku kat belakang tu da pening or mabuk da..ye la jalan dia punya la berbelit2 dan kena berwaspada selalu la...takut dan gelap lak tu...ditambah lak time ujan...akhirnyer sampai jugak..cian hubby aku, terpaksa bergegas semata2 tak nk aku sedih..nak juga dapatkan barang aku nak...sebab tu aku syg sgt dia...syg sgt2............ok2..sambung citer..da beli tu , apa lagi,,,,,tak tido aku mlm tu, nak buat cheese tart tu byk bnda nak kena buat..then bakar tunggu lagi bakar lagi...pastu kebetulan intan ousemate aku tak leh tido so diateman la aku borank2 sambil tolong..cepat sket keje aku...dlm kol 5.00 gitu aku tertido siap la kuih cheese tart dan kek buah aku tu..ok la menjadi semuanyer...:)
pastu pagitu aku taksedar, nasib baik la dlm kol 6.40 kakak aku call tanya mana kuih dia..huh hubby aku ada kol tapi aku tak sedar..nasib baik....huh...lega sb bangun kalau tak sedih aku ,segala penat lelah aku..cewah...tak de guna...huhuhuhu...so pagi tu, hubby aku bawa la aku g umah kakak aku..smpi dlm kol 7.45 pg..ok la tu kan..aku ni jenis yang tepati masa skit..tak suka bio org tunggu2 apatah lagi bila dah janji...then sampai je aku terus la g main ngan Putra...pastu g tolong2 ptotong kek masuk pinggan susun kuih cheese tart aku masuk pinggan...hahahaha....then da siap2 aku pun g la teman hubby jumpa Ami..adik dia...g isi borang apply u plak...then g mkn pagi.pastu aku tido sampai la umah aku...hehehehe...ye la..aku ngantok sgt...
then aku mengada2 la plak nk nasi goreng...tghari hubby aku datang hantar nasi goreng..hubby aku masak sendiri tau...baik kan dia...sb tu aku sayang dia....:)

k la tu je citer aku ...
nt aku updatelagi...


bawah ni gambo aku ngan huby aku....wif Putra...cute kan..kah kah kah



No comments:

Post a Comment