Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 22, 2010

Today's & Yestrdy's Stories...

Hellu..rini aku agak sihat walalupun cam tak sihat...aku ngantok la pg2 ni..tak tau npe..bangun agak lewat la jugak...tak cam biasa...pas subuh aku tido lagi..ish2....rini takde pe sgt nk citer...tp boleh la dr takde pe nk citer aku citer la benda2 yang aku wat semalam n rini...smlm balik je..aku da bising kat hubby nk cupcake..ini adalah sebab tgk Cupcake Tilla tempah tu la..pergh...nmpk sedap..ttiba2 teringat cupcake yang buat ngan Kak Liza la plak..mula la nafsu mkn aku datang ni..aku tak kira aku nk jugak..siap ckp kat hubby aku lagi..aku nk jugak cam tilla nyer tu...pastu mlm aku nk mkn bubur nasi letak ayam..time tu baru kol4 kot..well..biasala aku ni....kol 4 da pikir mkn mlm..hak hak hak...
then on da way balik keje g la kitaorg ni cari cupcake yang cam aku nak...klu tak dapat tak tau la reaksi aku caner..redha je la..mula2 hubby suggest nk buatkan tuk aku..tp aku rasa cam takkn samer so aku berkeras nk g beli..klu buat lambat..aku nk mkn skang...
then jumpa la satu kedai kek ni..takde la rupa cupcake pun tp cam kek la jugak...dia nyer tekstur mmg cam cupcake..so aku pun beli la...siap ngan buah skali...yummy..dapat jugak apa yang aku idamkan..yummy....hehehe...ptg tu mkn bubur nasi yang aku nk tu...hubby watkan..aku tolong siapkan bahan2 je..hubby lak basuh kete..da siap dia wat la bubur tuk aku...jgn gelak..sb aku mmg ngaku tak peanh wat bubur..sb tak reti nk agak air..ntah la..senang tp aku tak tau..ok..aku tau wat yang susah2 je la..hak hak hak....mlm tu tgk tv ttiba2 nk mkn roti canai..kuarla kitaorg g cari roti canai...aku bedal smpi 2 keping..erghhh....mmg kenyang..then mlm tu leh tido ngan tenangnyer aku ni...hak hak hak...teruk la aku ni...tp btul alang2 aku da rasa nk mkn tu mkn ni..baik mkn cepat2..sb selera aku kan ilang ngan serta merta je tau...contoh klu tak dapat kek cam aku nak tu kan..ok aku akan rasa sedih..then esok klu hubby beli confirm aku takkn mkn sb tak terasa nk mkn...so btul tak ckp aku..jgn lepaskan peluang bielr aku rasa nk mkn..hak hak hak...pg ni lak..aku mula2 takde mood...cam tak sihat pun ada gak..mmg btul aku rasa cam tak sedap badan je...tp nasib baik ada citer The Nanny..aku sarapan la 2 bijik roti...ngan Milo....huh...lega aku sebab berjaya telan jugak...klu tak jgn harap aku nk mkn..pastu paling parah nk mkn pe pun tak tau....hak hak hak....tp aku takde la jenis memaksa nk mkn tu mkn ni...cam klu aku rasa senang nk dapat aku nk la..klu tak aku pendam je la..cam contohnyer..Cempedak..nk beli jauh sgt..so aku pendam la smpi sekarang...huhuhuhuhuhuhuu...(klu hubby aku baca dia g beli ke tak sekarang ea????)
mmm..tu la citer aku tuk smlm n jugak rini...takleh nk citer smpi mlm lak sb skang baru kol 10.45am...hak hak hak...td aku ada menyatakan hasrat nk mkn pizza...tp cam tak nk la plak..ntah....mmg pelik la aku ni..kdg2 aku sndir pun naik sedih ngan perangai aku ni..huhuhhuhu....aku tak sabar la nk pindah Johor..harap2 semua setel...takde masalah lagi..takde lagi mimpi ngeri aku lagi..ok apasal lak mimpi ngeri ea?? ishhh....pelik kan aku ni..hak hak hak...
klu dok Johor aku leh main ngan Putra selalu..ada tempat nk lepak2..ada tempat nk g mkn tu mkn ni...suka nyer aku....hak hak hak...kat Melaka bukan takde..ada tp aku tak tau kat mana yang ada...tak expert tempat ni sgt..huhuhuhuhuhu....sb aku lebih suka memerap diri di umah...pastu tgk tv...TV tu aku nyer...aku wat cam benda sndri..hubby lak kena tgk citer2 aku..palin tak tahan hubby layan jugak citer Hindustan channel 108 aku..hak hak hak...gelakkan dia..klu dia tukar channel suara Nanny aku akan kuar..hak hak hak..tak berani dia..cian hubby aku...tp takpe...aku happy dia pun happy kan...ngeeeeee.....
aku nk juga upload gambar tp semua dlm Hp...tak transfer lagi..huhuhuh...so entry aku banyak bercerita je la...
k la nt aku update lagi...
bye..

No comments:

Post a Comment