Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 27, 2010

Saya Demam Ttiba2

Hai...aku tak leh tido olok2 pun...ttiba2 setelah aku da melantak nasi lemak, air susu coklat ngan cempedak goreng aku rini, aku da rasa tak sedap badan...aku da demam rasanyer...td aku g toilet, muntah2...cian aku..huk huk huk....aku tak selesa sgt badan ni...pg2 pun aku da muntah...adus...baru aku tau gini rasanyer orang mengandung ye...tak tahan la muntah2....sekarang perut still rasa tak sedap lagi..ala..kena muntah lagi ke? cian baby aku..tak sempat makana akumkn serap tuk dia lagi..aku da muntah balik ni....mm..nk tahan tp tak tahan...apa yang aku pikir skang adalah nk balik n get some rest...aku rasa penat sgt....tak tau la rini agak teruk lak morning sickness aku..ni pagi..klu time mlm aku loya..perghhh...lagi la tak best sebab pg rasa, mlm pun rasa...nk tido pun tak selesa...huhuhuhu....tp takpe la..aku tak tau nk ngadu saper..hubby bz jaga exam..so tak tahan, aku ngadu la dlm blog...wahai anakku, demi mu ku sanggup hadapi semua ni....mama syg sgt baby mama ni....huhuhuhuhu....aku selalu ckp gitu biler aku rasa tak sedap badan....selalu sembuh cepat..tp tak tau la skang ni..aku ckp kat blog...kena secara lisan ni..ok jappp.............ok ..da secara lisan da..hak hak hak...kelakar lak rasa..cam org tak btul aku ni...ok la...nt aku update lagi...tp rini muntah2 ni tak tahan gak...belakang sakit lagi..adus....sb tu la kita kena jaga mak kita baik2..see...susah payah mengandung....ok2....jom insaf samer2....
k nt update lagi..bye

No comments:

Post a Comment