Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 02, 2010

Miss my Blog...

Hellu...rasa dah lama aku tak sempat buka blog aku...mmm....sedih jugak klu satu hari tak dapat usha n taip blog aku ni...hehehe....actually aku sibuk sgt...sibuk ngan keje time pagi..tghari aku de keje luar lain lak...dan sebenarnyer mak aku datang melaka...seronok sgt...hehehe....aklu rasa ilang sket boring...opss...takde la boring sgt..cuma rasa bestnyer mak aku datang mcam2 aku sembang ng mak aku...macam2 jugak aku masak tuk mak aku..smpi mak aku kekenyangan sgt2....hahahaha....satu habit yang aku suka sgt adalah beli macam2 masuk dlm peti ais...ha...bila2 terasa nk makan da boleh makan...tak yh susah2 nak kuar cari..and lastly end up ngna beli je kat luar or mkn je kat luar....kan kan .....since aku ada peti ais yang takde la besar dan takde la kecik sgt tu, mmg penuh aku sumbat ngan bahan2 mentah untuk di masak....hak hak hak..mst ada yang geli ati biler baca blog aku ni seolah2 aku ni mmg xpert masak...hak hak hak...ok gelak la korang then g blah...hak hak hak.....mmg aku takde la pandai masak sgt tp takde la tak reti langsung kan..sejak aku kawin ni xtiviti memaswak aku semakin rancak...hehehehe...aku suka masak...hubby pun suka masak..so kitaorg beli la mcm2...cam kau penah citer nugget aku penuh peti air...ok...itu makanan segera makanan tak segera pun byk jugak...almaklumla kan awal bulan gaji masuk mmg shopping abis la..ni kau igt esok nk g pasar lagi nk g membeli bekalan2 aku lagi...untuk disumbat dan sumbat dan sumbat lagi dlm peti ais...hak hak hak...aku rasa bahagia biler peti ais aku penuh....
mak kau saje je dtang actually.. my mom dr johor, g umah Putra..(ok sekarang umah kak aku da jadi umah Putra...ngeeee) then singgah umha kua sebelum balik..mlm ni mak aku balik...sunyi la kau...pasni ngan hubby je la...bukan tak suka...tp bahagia..cuma klu mak ada best sket....aku tgk mak gelak je tgk gelagat aku ngan hubby....mst dia rasa anak dia ni happy sgt...ye mak, cek happy sgt...:)
aku sebenarnyer tak sabar nk tunggu 14/4 ni....cepat la masa berlalu...ada banyak sebab ngan tarikh ni....salah satunyer dah nak cuti aku nak balik kedah...:) seronok...ujung minggu ni pula myb balik umah mak mentua aku....ye la...cian lak tak balik nt kang apa diorang kate lak...aku kan budak baik....so kena la jadi baik...anyway buka semula jadi tp mmg aku baiki...ni semua ajaran mak ayah aku...yng suka sgt nasihat aku ni tu...:)
ttib2 aku teringat sorang hamba Allah ni...membuatkan ati aku sakit kembali....well...aku rasa dia da puas sakitkan ati aku....cuma aku je tak penah sajer wat dia sakit ati...tak sengaja pun tak....mst yang tertanyaa2 saper wei saper.....tka yh la ckp saper...sb kan kau tak nk aibkan dia cam dia sengaja aibkan kau satu masa dulu...kepada si dia, I'm married now..n so happy...:) ( ok ni tuk si Dia yang mmg selalu usha blog aku...saper mkn cili dia terasa manis..eh..pedasnyer...ngeeeeee....

ok la..aku nk g kaco hubby aku..mak tgh tido la plak...mlm ni balik....
aku nk kaco hubby aku yang tgh kusyuk tgk tv ni...tak aci..sepatutnyer citer Bunian aku ni..dia tukar channel..nk kena ni...
k...bye

No comments:

Post a Comment