Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 27, 2010

Cempedak Goreng..

Hellu...smlm sajer aku tak update blog..semua ni gara2 aku susah ati...bukan apa pun...just isau satu benda je la..so aku mls nk update time mood tak best..then aku balik ngan hubby...lagi best dr isau benda ntah pape tu....actually aku balik pun sb nk g buka buku merah kat klinik kerajaan...ye la..kak aku nasihat better buka awal2...sb senang dapat ubat yang bagus tuk baby...aku pun g la ngan hubby...dlm kol 11 lebih gitu...dlm ati perghhh....mst kena tunggu lama..ye la..time2 camni mst ramai org...rupa2 nyer masuk je dlm baru aku sedar yang penduduk di Durian Tunggal ni semua nyer siaht2 belaka..takde orang pun kat klinik..yang ada pun sorang ibu mengandung yang tak secun aku...hak hak hak...so..berjalan lancar la urusan buku merah aku ni..then kena ambik darah...2 kali tu..sakit....hubby mula2 kat luar..pastu tgk muka aku da cam nk nangis sb sakit tu, mula la gelisah dia pun nk masuk dlm skali...tu pun aku wat isyarat jgn masuk..nt nurse tu bising lak...so..duduk balik la hubby aku tu...pastu paling tak tahan tgk je aku ngan muka bersalah...alololololo...syg dia...muah..hehehehe
waktu tulis kad merah tu aku duduk, hubby lak berdiri je belakang aku smpi nurse kate "Encik duduk dulu...lambat ni..."...hubby pun nk tak nk g la duduk...mst dia isau aku takut tu...alolololo....syg dia lagi..muah....hahahahaha
then kena g test air kencing la plak...ha..ynag ni hubby tak ikut dia tau2 sndri...tunggu di luar aje...hak hak hak..da setel semua g la jumpa nurse tuk cek...nurse tu baik sgt..mcm2 dia nasihat..tp yang peliknyer...yang paling banyak tanya aadalah hubby aku..hak hak hak..myb dia tgk aku tak selesa mana, sakit kat mana semua2 la buat dia banyak tanya....ok la tu..hubby yang baik....alhamdulillah...tak salah aku pilih dia jadi suami aku...tp klu tak pilih pun mmg da jodoh kan...syukur sgt aku...
then da siap2 aku blik muar lak ptg tu...sb mama masak laksa johor semata2 tuk aku..ye la...minggu lepas aku teringin, tp mama semua g jln Sarawak...so dia ganti la smlm watnyer....pastu aku beli lak cempedak goreng...goreng la cempedak tu...sedappppppppppppp...........ilang mengidam aku ni.. hak hak hak...actually Aqil anak sedara aku belah hubby da kuar hospital...sgt2 la comel..putih merah..kecik je...pastu cam cerdik je dia...nak pengang tak leh ...sb Aqil belum sihat sepenuhnyer..so tak baik tuk ibu mengandung sentuh dia..tak pe tgk je la dr jauh..hubby pun tak pegang dia kate nt jangkit kat aku lak..alolololo...syg dia sgt2...
pastu tido la umah mentua aku....sb malas nk balik..pg2 kol 6 kitaorg bertolak..sekarang aku nk mengaku yang aku ngantok sgt2....
nk tido la..nt aku update lagi....tido olok2 je..
k bye..

No comments:

Post a Comment