Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 14, 2010

Malasnyer rini

Hellu..actually pg td ada tulis entry baru tp masla di saat2 perenggang pertengahan...so aku delete je..actually rini aku tak mood sgt2...penat je badan ni...sakit pinggang menjadi2 skang ni..ni kena angkat penimbang berat cam Malek Noor tu..hehehe...tak de la..actually aku tak tau pun apa nama alat tu...ye la..da sakit kan kang aku wat lagi sakit baru dia akan elok la kot...tp rasa cam tak kot...
tp ikhlas btul la mmg aku tak de mood la nk tulis blog..Dah tu apasal aku tulis jugak ye??? actually klu satu hari aku tak update blog aku rasa cam tak senang ati je..tambah2 internet ada lak tu...so nk tak nk aku kena jugak bebel kat blog ni...klu tak tak lengkap jugak la idup aku ..hehehe...tp klu tak sembahyang lagi aku rasa tak lengkap..ish..tak nk la nt masuk neraka tak sembahyang..aku tak nk....pastu nt hubby aku marah jugak..mak marah abah marah semua marah..so tak nk la..see..aku da merepek da ni....
td igt nk balik umah..pastu pikir tak pe la..aku stay je la kat ofis...ye la..hubby lak ada meeting..so tak nk la dia isau aku kat umah sorang2...pastu kat umah lak nt rasa tak senang lak..so better stay je kat ofis..wat research sket..ececeeee..ok aku tipu..aku tak pun...tp aku tgk tuk sambung master je..tp cam research jugak la kan..research tuk cari u yang terbaik tuk aku n hubby....krisis telah melanda dimana tiba2 aku terpaksa apply UIA jugak....gara2 hubby aku la ni..tp harap2 permohonan dia tuk apply UTHM dipertimbangkan oleh pihak fakulti dia...amin...sebab dok KL aku tak minat byk sgt benda aku tak suka pasal KL ni..ntah la tp aku mmg tak suka tinggal KL..klu g sekadar jln2 ok..tinggal sana tak..lagipun kos idup sgt la tinggi...nk beli umah lagi ni..ceceee...aku da berangan ni ada umah sndiri...nt hubby janji nk belikan tuk kitaorg...tp takpe...bila ada rezeki ada lah tu nt....:)
smlm aku masak kari ayam...hebat ooooooo....yela hebatnyer aku masak..siap ngan sayur air lagi...hahahahahahhaa....tp aku mmg pandai la wat kari2 ni..tambah2 hubby suka mkn lak tu..bnyk hubby mkn smlm ...lega perut aku nil...opsss...i mean lega ati aku ni tgk suami aku berselera mkn..sedap ke tak ke mst dia habiskan jugak..ni aku syg dia ni...
anyway, aku plan rini nk wat kek cheese...sedapnyer....pastu nk cilok resipi Mimi...dia skang da jd chef Mimieko...hehehehe....then aku igt nk wat popia goreng..inti dia ada ayam cingcang..sedapp2....aku baru cilok resipi ni smlm..tp smlm kau da tertido la plak tak jadi nk wat popia ni..bukan apa...buat banyak2 simpan dlm petiais..then nk makn nt terus goreng je..sedapnyerrrrrrrrrrrr...............bila hubby teringin nk mkn ptg2..aku leh minta hubby gorengkan..opsss...silap aku leh gorengkan...hahahahahahahaha.....................................
mm...apa lagi ea nk citer....ha...kita g bab jln2 cari tempat menarik...or makanan menarik...
actually sejak kawin ni aku jarang kuar umah..dulu aku suka g cari tempat mkn yang best n cantik...so aku leh update kat blog..tp skang da jarang...so tak updte la..ada jugak temapt2 aku g tuk ditayangkan or dipromotekan kepada anda semua tp aku malas nk transfer gambar so tak citer la dlm blog aku ni...then aku pasal jln2 setakat ni Bukit Tinggi je la kan aku g...tempat lain blum lagi..sekarang keadaan aku ni tak mengizinkan aku kemana2 nt aku sakit..so better dok umah..lagipun nk sedpakan ati...H1N1 dah semakin nk menjadi da..so better dok umah...tp cuti ni hubby cam nk bawa aku g tgk wayang je..da orang nk bawa kan...takkn aku menolak lak..kang kecik lak ati hubby aku..kihkihkihkih...ok kate la aku saje ati nak tp cam tak nk..ok..AKU NAK PUN...ngeeeeee....npe ttiba aku terbau popia goreng ea...ish..tak leh jadi ni..btul aku tak tipu aku bau btul.......nt aku gulung comel2 popia aku ni..apstu aku nk wat cheese kek ni ...nak letak blueberry..aku bantai blueberry yang ada kat umah tu..the nnt aku beli lain tuk wat cheeese tart lak...
ok la...takde pe nk citer sgt...
need to go...bye

No comments:

Post a Comment