Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 07, 2010

Teh Tarik Abg Machoooo...

Hellu...i'm back.....rini datang ofis agak lambat la jugak..tp still tak melebihi had ok...aku smlm tgk citer industan so lambat la sket tido..best gak..lama aku tak layan citer industan ni...dulu waktu kecik2 aku ni leh dikatakan heroin hindustan tu la..mmg Jumaat n Sabtu kol 2pm..TV is mine...citer industan mst aku tgk..org lain??? g la wat keje lain..even klu citer tu berulang n aku da hafal da pun, still aku akan tgk..terlalu fanatik...npe aku jd gitu??? alkisahnyer time my mom pregnant kan aku ni mmg dia sgt meminati citer industan tu yang melekat tu...so mean aku dari dlm perut mmg suka tgk industan la..sb tu aku ni hitam manis sket..seb baik ada manis kan..klu tak de??? aiya...tp takpe tak yah citer klu takde..sb aku mmg ada manisnyer..hak hak hak...
ok2...sekarang ni aku tak mau citer out of topic..topic aku kali ni adalah citer pasal Teh tarik...cam kelakar..hak hak hak..gelak gelak jangan tak gelak...gelak gelak....kelakar kan dlm banyak2 benda leh aku citer psal Teh tarik aku citer...hak hak hak....ok STOP...klu nk gelak lagi tutup blog aku yang cute ni....aku nk serius sekarang..ngeh ngeh ngeh....ok semalam ttiba aku teringin la plak nk minum teh tarik mlm2....nak wat sendiri mmg malas nk kena tarik2 lak tu..pastu hubby aku offer la tuk watkan...mula2 aku cam tak caye je hubby nak buat bukannyer apa....sebab hubby selalu minum air nescafe kan..teh tarik mak aiiii..jarang la sgt...apatah lagi nk buat..tak penah lagi la dia watkkan tuk aku..then aku tgk la hubby usha2....aku kat depan...hubby kat dapur...tp klu aku intai2 dr depan leh nmpk jugak la kelibat hubby tu..ttiba2 aku nmpk teh aku tu da bertukat rupa dr coklat perang ke coklat muda..(dah ditambah ngan susu la ) pastu aku terpegun tgk teh tarik tu mmg ditarik setariknyer..hak hak hak...panjang btul hubby aku tarik teh tu..punya la nk wat sedap2....sedap tuk aku la...banyak kali lak tu..aku bersorak la seronok tgk...pergh...kalah mamak kat kedai buat tau...tergelak2 hubby aku sambil tarik..aku dok soh dia wat lagi sebab tgk buih da banyak da...smbil2 tu aku pun sempat la tangkap gambar teh yang tengah ditarik tu...ehhehehehehe...tp sebab terlalu jauh jarak antara 2 bekas tu, aku soh la hubby aku kecilkan jarak tu so that aku leh ambik full pic... tgk la pic bawah ni...background belakang ignore ok...
Luvly hubby tgh wat teh tarik tuk aku.....

Ini lah hasilnyer.......ni la gelas me n my hubby....ngeeeee...
Mama n Papa???? hehehehehehe

ok mlm smlm aku menikmati la Teh tarik yg sememangnyer sedap tu..kawna kau penah kate, klu kitan k masak kena wat ngan penuh kasih syg...so baru akan rasa sedap...:) aku rasa la hubby buat mst ngan penuh kasih sayang..ye la..dia dah la demam ditambh lak bengkak kat ibu jari kaki tu..cian dia..bangun jugak tuk watkkan tuk isteri terchenta dia..hik hik hik..smbil wat sambil senyum lak tu..confirm la kan ngan penuh kasih syg...:)
ok nest citer klu aku rajin....
anyway, I luv my husband soooo much....










1 comment: