Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 19, 2010

I have A Good News...

Hellu....actually baru pas sembang ngan hubby...td minta hubby belikan air Horlick..sebab sekarang ni aku rasa sgt la panas...sebab nyer adalah air-cond yang kurang memuaskan hari ni..so aku nk minum air..i know it's not too good...but..takpe la this time only..next time lain citer.....ok nk straigh to the point....my entry kali ni adalah " I have A Good News" walalupun takde la Newssssss sgt pun...tp nk cakp jugak la....anyway, on 14/4 aku ada buat test sb aku rasa cam kurang sihat..test tu aku buat kat umah je la...after nasihat dari doktor...ingat balik tak yang aku citer aku rasa cam demam n panas badan..then check blood la plak takut denggi....tp aku saje je tak citer...satu benda yang doktor kate..sb aku tak confirm pun lagi....then dia nasihat aku buat test on 14/4...sb klu +'ve kira betul la sangkaan dia...then aku pun buat....tadaaaaaaaaaaaaaaaa........... see the below pic :
2 line...agak terperanjat la jugak...means I'm Pregnant....:)
(sorry gambar tak clear...just pakai kamera hp)
mm..actually aku rasa bersyukur sgt2...aku dikurniakan gelaran "Ibu Mengandung yang Cun" pada masa yang agak awal....well dikira2 kembali aku da 1 month ++ married to Nur Latif Azyze yang aku sayang sgt tu..hehehe..cam tak sangka jugak la kan...tp I'm sooooo happy....Aku rasa bersyukur sgt2....ditambah happy la biler tgk muka hubby aku yang berseri2 konon2 seri penangan isteri mengandung kan...lagi la aku happy....but still I have to wait for few days to confirm sebetul2 nyer....although many people said that we can 99% believed to this pregnancy test tp nk jugak la confirm kan...so aku pun tunggu fews more days to make sure the scanning proses...nk tgk kedudukkan baby aku ni..."Mama sayang sgt baby mama"....:) (ni aku nk nangis terharu la ni....) then semalam aku pun g la buat scanning proses...nk make sure kedudukan my little cute baby ni.....then tadaaaaaaaaaaaaaa............. see the pic plz...:

Tak nmpak sgt sb gambar guna Hp...But klu tgk btul2 cam ada kantung n bulat kecil kat tgh2 gambar tu....Oh..my little luvly baby...:)

OK2...tp doktor ada pesan....dlm 3 bulan pertama ni kena jaga sket sb isau jugak klu jadi pape...uish..aku doa takde pape la yang berlaku..aku happy sgt to be a mother....:) doa la ye baby aku ni sihat selalu...:) jadi anak yang soleh/solehah....:)

family semua da tau...semua cam happy....so...for my family..klu my little baby ni grow ngan baik, so cucu ke dua la....and also in my hubby nyer family also will be the 2nd...:) yang paling best Putra akan ada kawan...

Ditambah pula kitaorg da dibenarkan apply UTM samer2 tuk sambung master..so lagi la happy..myb ni berkat baby kitaorg kot...:) susah nk idup jauh2 tambah2 aku ngan hubby ni tak leh jauh nt aku mula nk nangis..dah kena hubby ulang alik jauh2...tp aku confirm la hubby pun mst nangis jugak klu jauh2..aku harap permohonan kitaorg lulus..n dapat sambung master diteman oleh baby kitaorg ni.....

Aku takde la tau sgt pantang larang mengandung ni...pasal tabiat pemakanan takde la xpert pun..tau tau2 gitu je la...ha..klu ada sesaper nk kasi tips kat aku pun boleh jugak...dipersilakan...:)

mm...tak tau la nk tulis apa....tp aku aku brul2 rasa bersyukur n gembira sgt rezeki yang Allah limpahkan tuk aku n hubby ni...cam tak sangka...but this is the truth...I'm really happy...

OK lah..i think pas ni aku mst citer psal my baby aku ni...citer happy aku sebagai ibu mengandung...ok tukar dr "ibu mengandung yang Cun" kepada "Ibu mengandung yang happy"...

K....doakan keselamatan baby aku...keselamatan aku hubby jugak ye....:)

No comments:

Post a Comment