Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 18, 2010

Hellllluuuuuuuuuuu

hAI...lama benar aku tak buka blog aku ni...ish2..rindu btul tp tak serindu aku pada Putra..huhuhuhu..ok2..banyak nyer nk citer sebab 4 hari aku bercuti di rumah..melepak di rumah..terasa bahagia nyer dapat rehatkan badan aku yang kini........ok..nt la aku citer...not this time...
selama 4 hari berehat ni aku rasa sangat bersemangat nk datang kerja...kisah di pagi hari ni mmg melucukan kerana apa????? kerana aku telah tersilap sangka...apa yang tersilap??? rupanyer rini bukan hari menjaga exam..tetapi minggu depan...salah tarikh...hak hak hak..gelakkan aku..gelakkan aku...bangun punya la awal..sebab nk sampi sharp kol 8 am..bangun sikit nyer awal..pastu siap aku jadi driver tu...sb malas nk tukar2 driver nt..ye la..aku kena hantar hubby dulu then pecut ke Dewan Besar...pastu..smapi2 je..aku orang first sei...hebat kan aku ni..wah..mmg hebat....pastu aku nmpk la Ketua pengawas sampi smbil angkat kertas soalan...tp aku tak g angkat pun...sebab da rami org g tolong.aku tolong menyibuk tgk subjek2 nyer..hehehehehe.....then aku terasa pelik la plak..aku kol hubby soh tgk jadual ...rupanyer nama aku not in da list la...pergh...nk kata bahagia tu ada sikit..nk kate malu tu mmg confirm la TAKDE...nk kate sedih ada jugak sikit...sebab penat usaha aku bangun awal sgt..ye la da 4 hari cuti mst aku bangun awal rini sb aku nk iron baju nk sediakan breakfast lagi..da lama tak wat so kira nt lambat la keje aku berjalan...bangun awal...alirm nyer tone pagi ni agak best sb hubby da tukar kepada "Nobody".....hahahahaha....bangun2 da tersengih aku ngan hubby sb aku asyik complain lagi alarm dia buat aku bgun pagi ngan perasaan tak tentu arah..nk marah je...haahhaahha....
rini breakfast roti aje....sb tak sempat..see..bangun awal pun aku tak sempat..kol 9 aku minta hubby temankan aku bungkus makanan...hehehe.,.sekarang smbil type smbil mkn..yummy...masin!....
cuti aritu aku tak wat pe sgt..g tgk wayang..citer Stilleto (ejaan salah abaikan ok)....best jugak...sebab citer tu kelakar...aku tgk kol 12.30 am..hahahaha...tgk late night show..sb time kol 8 da abis..sb aku smpi pun kol 9 so kol 12.30 la sesuai untuk aku..mmg teringat la kembali zaman aku kapel dulu..nk tgk lewat mlm pikir byk kali swei...walalupun akhirnyer tgk jugak..heheheeh....
tp da kawen ni suka2 ati je la..ko baper pun...ngan husband i kan...hehehe
cuti aritu byk jugak aktiviti kat umah yang aku buat..tp takde la berat2 pun..yang berat semua hubby buat..aku wat keje yang ringan je la..aku masak tiap2 hari...wowowowowowowoooooo...hebat tak...pastu aku wat puding jagung...sedap..kali ni mmg jadi btul2...aritu kureng sket la...then aku kemas umah aku sket2...hubby basuh n sidai baju...pastu aku tgk tv samer2...g mkn ais kacang samer2....semua al samer2...best..4 hari ni cam honeymoon je smbil buat kerja umah..best2...duit pun tak byk abis..hehehehe...

mmm..actually byk nk citer tp aku cam ilang mood lak..sakit sgt la belakang aku ni...

No comments:

Post a Comment