Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 11, 2010

My Wonderfull Weekend...

Hellu..aku baru je balik dr mkn dan sebelum mkn tu aku baru abis jaga exam...i mean final exam students di dewan besar..pergh...penat sgt..kena berjln2..pastu kena la dok usha2 students..ada jugak yang tertido tu..tak tahan btul aku rasa..kena kejut smbil kuit2 baju dia baru bangun..ni mesti kes study last minute smpi tak tido...mm..sebenarnyer tido kena la cukup jugak kan...heheeheh
ok la...sblm ke topic aku ni..nak bercerita sket la pasal jaga exam aku tu...time aku nk blah dari dewan tu...kawan2 lelaki yang lain tolnog kak Irda angkat kertas jawapan, then kau terdgr la sekumpulan studetns kate.."wei..jom lak ita g rompak kertas jawapan tu..hahahaha" ..pastu aku ttiba terpikir ish bahaya ni klu baw kertas soalan g Dewan..bukannyer apa...mau student rompak wat gangster2 sket abis la kete aku...so..aku decide tak nk bawa kete aku...yang kelakarnyer..sekali..baru nk citer kat husband aku sekali dia kate jap g dia kena g ambik kertas peksa..nek kete aku lak tu...aku citer kat husband dia leh gelak...kate aku pikir bukan2 btul...aku rasa cam btul je aku pikir..ye la kat jadi pape kat Sweety aku....kang saper nk bertanggungjawab?????? tp pas beberapa ketika..aku terasa cam malu palk....sebab NTAH PAPE LA KO NI IDA...HAk hak hak hak..kelakar kan...apa tak kelakar???? tak kelakar tak yh gelak..wat muka seposen ok..hehehehe
takde la...lawak je...

ok ...back to the topic...my wonderfull weekend....mmg sgt2 wonderfull..sebab aku dan hubby telah pergi melawat Putra di Johor....I;m sooooo happy...sebelum pergi aku sempat la buat Cheese Tart yang kawan kak aku order....bilang2 tak cukup lagi 10 untuk cukupkan 50....so untuk ofismate aku nyer order terpaksa ditangguhkan..sorry.....nak buat 2 adunan mau putus pinggang aku ni..huhuhuhuhu...takpe..dlm tghari lepas ZOhor aku pun bertolak la ngan hubby kejohor..dlm hati bernyanyi nyanyi riang sb happy nk jumpa putra...smpi je umah kak aku da tgk Putra kuar umah ngan mama nyer tuk buka gate...comel sgt..mula2 muka dia cam pelik..."ish..saper kakak cantik ni...dan juga siapa ang ensem ni..." heheheeh..aku rasa la...bielr tgk kening dia berkerut2...masuk je umah..dah senyum2 kat kitaorg ni...nak mula la nk datang2 main ngan kitaorg..mula la nk sentuh2 kitaorg ni...paling best apa tau????? Putra da boleh berjalan..sgt comel...dia suka sgt berjalan...askar dia da kurang2...dia di komander la plak skgn ni...aku suka sgt..dah besar Putra ni..pastu cakap mcm2...tak paham...tp satu je aku paham dia panggil "Abah"...mmg betul sebutan dia bila panggil abahnyer tu.....then dia suka mkn..dah pandai....ada mainan dia..dia main nk tunjuk kat kitaorg..uish..da pandai anak sedara aunty yang aunty sayang sgt tu....gambooo?????? ada byk sgt...tp tak transfer lagi..so terpaksa la korang baca citer dia je...gambar next time ok...hehehe
disebabkan kesihatan aku yang kurang baik so aku tak leh la nk gengdong putra ke hulu hilir..tp kecian sgt Putra....merengek nk aku angkat dia...tp aku papah dia naik tangga...da pandai skng...hubby aku pun suka sgt ngan Putra....PUtra suka mkn cheese tart aku..banyak dia mkn...hehehehent aunty buat lagi tuk Putra ok....
then citer paling best pasal Putra ni..dia akan menjerit nangis klu orang ambik mama dia....pastu org rapat2 ngan mama dia n buat tak tau kat dia...dia akan menjerit marah..then lari terkedek-kedek peluk mama dia...punya la dia syg mama dia..saper tak leh ambik mama dia...then Putra tak de kasut lagi..so aunty n uncle dia ni belia la kasut tuk Putra..pergh...menjerit suka nk pakai tu....sgt cumel...Putra da membesar jadi budak comel..mama dia kate, klu tak dia jln 4 langkah terus jadi askar..tp pelik aku datang ji memanjang dia berjalan...nk naik tangga n turun pun dia jalan tp kena orang papah la...pastu tersengeh2 nmpk 4 batang gigi dia....suka la tu...
mmm..citer pasal Putra ni kan buat aku sedih je..ye la..aku selalu rindu dia...mmm...orang kate takde anak sndiri lagi..sebab tu asyik igt Putra je..tp aku rasa kalau ada anak sendiri pun aku ttap rindu Putra...sb dia budak baik...ngeeeeee.....
ok la...byk lagi nk citer tp sebab gambartakde...so cam tak feel sgt..lagipun aku sedih la igt Putra..cam nk terbang lagi je g tgk Putra....

No comments:

Post a Comment