Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 07, 2010

Can't wait to go home...

Hellu..rini aku stay je kat ofis satu hari..wah wah BRavo bravo...ida hebat..ida dah jadi pekerja dedikasi...ok2..stop...actually aku mmg berdedikasi ok...hak hak hak...bukan "dah jadi" bukan baru nk start..mmg dari dulu lagi ok...hehehehe....ok2...aku skang ni tak sabar sgt nk blik umah...nk basuh baju...tak basuh2 lagi..nk sapu sampah kat umah...nk mop lantai nak tgk AdaMaya..semua nk buat,....ok2...aku tipu...aku tak sabar nk jumpa hubby aku..ait..jgn pikir bukan2 ok....aku tak sabar nak dia datang jemput aku..aku nk ajak g pasar mlm...pastu nk mengecek hubby aku tuk jln2 mlm ni..tp tgk jugak la keadaan aku ni..klu kurang sihat len kali klu sihat mlm ni g jln2,....ok..dlm banyak2 ni aku juga actually rindu nk tgk muka hubby aku yang cumel tu..hik hik hik.....td tghari aku merajuk ngan hubby...ntah pape je aku ni..padahal hubby aku tu ok je...juz byk keje la sikit...biasalah kan..ptg ni students dia exam...so sibuk la sket...hehehehe...tp aku kan budak baik..kejap je merajuk pastu dah pekena tomyam aku ok la...hehehehe....sorry ye bang...u know me..kejap je merajuk....hehehe
mlm ni nk masak apa ye??? aku teringin nk cempedak goreng ni...sedap gak kan..aritu mama ada gorengkan tuk aku..baikkan mak mentua aku tu..nt aku nak balik Muar lagi la...nt mama masak sedap2 tuk aku..aku nk beli apa pula ye kali ni..ngeh ngeh ngeh....
rindu sgt kat mak...smlm aku mkn gulai ikan mak, sedih sgt rasa...gulai mak aku mmg takde tandingannyer...mmg sgt sedap walalupun aku da masukkan dlm peti ais berhari lamanyer...tp tetap sgt sedap...can't wait also to go back to Kedah..miss my mak very much....

ok la.hubby da call ajak balik...rindu nk tgk muka hubby...nk ajak hubby jenjalan....
bye

No comments:

Post a Comment