Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 26, 2009

Pagi Yang Sgt memenatkan

hello...rini aku pada 27/9/2009 bersamaan dengna kol 11/47 pg..aku merintih keletihan...smlm g tgk wayang ngan hubby...tgk yang pukul 11.55pm sebab citer Tsunami yang aku nak tgk tu kol 9.40 da full...disebabkan nak tersangat la nk tgk...aku pun paksa hubby aku terus bersengkang mata menunggu turn tayangan aku bermula..hahahaha...akhirnyer dapat jugak tgk citer Tsunami tu...pastu dapat tgk ngan hubby aku lagi lak tu...bahagia rasanyer...hak hak hak...walalupn pukul 11.55pm...still penuh dewan tu ngan manusia...citer ni mmg best..Aku dengan berbesar hatinyer menge syorkan anda2 sekalian tuk g tgk...mmg best...kelakar, sedih semua ada...boleh tgk camana tsunami tu terjadi..mmg insaf la kalu tgk..aku tgk2 citer tu, terus bernekad dlm hati, tak nk la gado2 ngan hubby aku..ye la...cam tsunami tu kan ttiba je terjadi..waktu tu orang ramai dok seronok2 je..tak tau pape pun.ttiba je ilang orang tersayang gara2 di bawa air laut...ombak yang besar ..ngan tiang elektrik jatuh...semua dalam air mati...fuh.....cukup..nak aku citer lagi???dah dah...g tgk sendiri...hak hak hak...pastu kan aku terpikir, andai la jadi kat aku, pe patut aku wat...ye la...orng2 kita sayang ttiba ilang dari idup kita..fuh...tak sanggup aku...so, aku nak jaga ati orang2 yang aku sayang....tak nak gado2 or marah2...:) cewah...ida sampai sekarang dok mengisafi diri...pastu siap mimpi lak dalam tido semalam..hak hak hak....
ok2..back to the topik...pagi2 kol 6.30 kena bangun, aku kena siap2 tuk hantar hubby aku g Sri Putri, dia kena balik Muar tuk ambik kete dia...tu pun aku tertido balk...kol 7 terhegeh2 bangun mandi...tu pun hubby aku kol...hak hak hak...pastu g break1st...then tunggu sampai..dlm kol 8.45am bas pun sampai..sebelum bas tu sampai, terpaksa la hubby aku tadah tenlinga dgr aku dok bising dia nak tinggal aku sorang2 kat JB ni...padahal ptg ni dia sampi la JB..hak hak hak...actually, aku suka hubby aku sdekat ngan aku selalu...tak suka jauh2...even umah asing2 dan memerlukan masa 5 minit tuk smpi umah dia ngan umah aku, pun takpe..asalkan aku rasa dia dekat...tu la..korang jangan jadi cam aku...cam budak2...tak leh berenggang langsung...tepon sedia 24 jam...hak hak hak..aku sayang hubby aku...bukan takut orang curik dia dari aku, tapi aku dah biasa ngna dia..mana aku g dia ada..kecuali aku kat umah sewa aku, dia kat umah sewa dia..hah...jangan dok ngada pikir2 bukan2...aku tak ampun kan...ingat2 raya da lepas...kena tunggu taun de[an lak nk minta ampun sebab ngutuk aku..hak hak hka..
ok2..pastu balik aku main internet jap, konon la nk update blog aku nyer layout alih2 rosak trus..terpaksa la pakai layout ni sememntara hubby aku balik JB dan mengupdatekan layout aku cantik2....Hubby aku dah janji...klu dia tak wat aku delete akaun blog dia..hak hak hak...ida da naik tnaduk..hak hak hak..ni link hubby aku nyer bog ...http://swPhotoLvndr.blogspot.com...
tgk je tau..baca je tau..jgn dok usha2 hubby aku lama2..kang jadi juling..hak hak hka..
ok2.,..pas main internet, aku kemas dapur sket..masak :
1.Sambal tumis ayam.....
2. Sayur apa tah nama dia...tapi sedap....(tak rasa lagi, aku rasa sket je td)

pastu sapu sampah...
pastu kol hubby aku ngadu dah kawin nanti nak ada orang gaji..hka hak hak
tensen hubby aku ...takde la aku melawak je..ala...aku leh uruskan rumah tangga aku kelak ngan kudrat aku aku ada ni..InsyaAllah....kalau kita sayang somthing mst kita jaga bebaik kan....especially our famili...

ok itu je...yang boleh aku coretkan...banyak lagi..jap g Putra nak dtg umah aku ni..nak memain ngan dia ni...rindu bangat samer putra aku yang sorang tu.....nt nak beli mainan lagi kat dia...:)
ok2...pasal raya ni byk citer....citer yang bagi aku menarik la..korang aku tak sure la....one of the citer menarik is .."G beraya di Umah Bakal Mentua..."....

ok2..nt kau update lagi la..perut keroncong.,minta diisi...
k, bye...

No comments:

Post a Comment