Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 12, 2009

Tired!!!!!!!!!!!

hi...skang jam menunjukkan pukul 1.52 pg...actually aku daj janji nak g sahur ngan hubby aku kat luar...1st time bersahur ngan hubby aku...anyway...aku igt tajuk entry aku kali ni adalah "Satay Bersama Nasi Himpit" tapi next entry je la..sebab takde mood nak merungkaikan tajuk itu...aku baru lepas siapkan kuih raya aku yang terakhir iaitu kuih "Makmur"....dlm banyak kuih aku buat yang ni agak leceh seket tapi dapat la 1/2 balang yang besar...ok la tu...aku but sebab mak aku teringin nak makan..so sebagai anak yang solehah dan prihatin aku pun buat la..mm..skang ni 13/9...bezday ayah aku lak...so Happy Bezday Abah....!!!!!!!!!!!!! Syang sangat kat abah....so..sebagai anak yang mahir dalam pembuatan kek aku da siapkan jugak malam ni kek buah...sebab ayah aku mmg gemak dan addict ngan kek buah...1st time aku buat...cari punya la cari resepi akhirnya jumpa la ...dan dah menjadi pun kek oren buah aku ni..bau sedap...tapi aku tak rasa lagi sebab nak tunggu ayah aku potong dulu...aku dah bli adiah tuk ayah aku...2 batng pen Parker...aku beli bersama hubby aku...kat pen tu aku ukir "Sayang abah..."...so tiap kali ayah aku nak guna or memulakan kerja dia mesti kena ingat yang aku selalu sayang dia...hak hak hak...tuk hubby aku pula, tadi kitaorg dah beli kamera berspesis D60....mmm.apa lagi hubby aku skang ni tersenyum meleret je la...da pasang sekali lanser apa tah tuk focus gambar lagi hebat..lagi happy la hubby aku...actually since kitaorg berkawan rapat (belum mempunyai perasaan cintan lagi tau) aku tau dia memang berhajat nak memiliki kamera tu....tapi disebabkan kan kewangan tuk membeli dan tunang dan kawin, so terpaksa hubby aku pendamkan...so, kali ni aku nekad tuk beli...bayar lak samer2 la bayar nanti..:) aku nak sangat hubby aku happy sebab dia selalu buat aku happy...walalupun kadang2 aku sedih sebab dia, tapi he's the best man that i've ever meet...kira aku ni bertuah la jugak...anything aku nak dia akan cuba dapatkan...so sweet kan....aku harap dia sentaisa sayang dan luv me luv me 4eva and eva....:) ok2..aku nak tido tapi takut tak terbangun kang...melepas sahur aku...esoknyer aku kena pergi ke KL...esok adik aku akan terbang ke UK tuk study..mmm...nanti tak jumpa la dia selama 3 tahun..sebab dia kate tak nak balik sepanjang tempoh tu...ok2..let's see camana...aku nak dia ada time aku kawin nanti...so, nak paksa dia balik la jugak...papepun, aku doakan dia akan berjaya dengan cemerlang...
k la..aku angat la penat rini..takberhenti dah la kerja lak rini...mmmmmmmmmmm....k la..aku chow dulu..nanti aku update lagi...........bersama2 gambar yang diupload bersama kamera D60...bye

No comments:

Post a Comment