Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 10, 2009

The Kuih The Raya...

Hi....rini mood ceria aku telah kembali...dan tajuk entry aku kali ni ada lah......jeng jeng jeng..ah...poyo r ko ida...da sah2 kat tajuk tulis "The Kuih The Raya"...mau jeng jeng jeng lak...hak hak hak...ada permintaan kawan aku ni minta aku upload kan gambo2kuih raya aku buat SENDIRI...ok SENDIRI..nak diulangi.. ok SENDIRI... ok dah...tak yah nak up up sangat...nanti orang ops..korang menyampah la plak kan..hak hak hak...ok2..tuk pengetahuan rakan-rakan yang dikasihi sekalian, aku ni mme minat buat kuih the muih ni..kek the cake ni...masak memasak..ops...out of topik ye..minat tapi selalu fail..then sakit perut pas makan..ok2..let's stop..
ok2 aku nk upload gambo kuih aku ni.... enjoyed it...don't terliur terliur lak ea...
OK...ni 4 jenis kuih yangtelah berjaya aku buat dengan jaya dan maju jaya nyer...
ok2..nmpk 5 tpi 2 gambo tu samer...cuma bekas lain....antara nama dia :
1. Almond London Ida
2. Sunperit Ida
3. COrnflake Rangup Ida
4. Famous Amos Ida

OK2..naper semua nama Ida di belakang? sebab aku yang membuat nyer..so rasa cam best lak kasi letak itu nama punya buatnyer...hak hak hak



Ni ttiba satu masuk mulut aku............tingal la 4 dari 5...............

Opsss....tinggal 3 dari empat...selamat masuk dlm mulut aku lagi..............

Tinggal 2 dari 3...sedapnyer mengunyah dia....hak hak hak
Ok....ni yang last and the last sekali akan dihadamkan kedalam perut aku..........
ok...ERGH....................kenyang da..hak hak hak...
kita kalau nak buat kerja yang bagus dan sistematik disamping menjimatkan kos dan tenaga..kena la buat 3 in 1 ok????hak hak hak..................
nak resipi Ida???? ok....saper nak request la...nt aku listkan bahan2 dan cara tuk membuatnyer....
tip and the important tip : ***** Buat dengan penuh kasih sayang **************
ok2...ingat tu..kalalu tak hangus kuih korang..hak hak hak..................

ok...nak lari dari topik sikit la.................. rini hubby aku dan hubby aku ni hehehe kena ulang banyak2 kali da lain sket..lain dari apa????????dari perangai dia yang agak pelik.....isau aku sepanjang minggu ni tengok kelakuan dia...ye la..senyap...(mayb penat puasa kot) dan cam sedih je...(mayb aku suka wat dia sedih kot).............tapi rini look good...dan ensem dan jugak rambut cacak....................rini aku wat poem kat dia.............tp dia tak blas pun dia gelak je......geram jugak..dengan penuh kasih sayang aku menaip puisi yang indah tuk dia...hihihihi
ok2..aku akan sedih...........ye sedih bila orang kita syg tak syg kita...aku akan sedih bila orang aku sayang sedih...aku akan sedih bila orang aku sayang terluka........aku akan sedih bila orang aku sayang ignore aku.....aku akan sedih bila orang aku syang marah aku.................aku akan sedih bila orang aku sayang tak bagi perhatian tuk aku............itu semua AKAN buat aku sedih.......
setakat ni Hubungan aku ngan Hubby aku still baik dan tensteram...cuma kadang2 tsunami melanda la jugak.......anyway, we both akan take care our relation...our luv and also our trust.........sakit bila kita kehilangan orang kita sayang tau..i tak nak da rasa camtu...so, IDA..GAMBATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fight for your life(errr....sesuai ke?) hihihihihi........
ok la..pape pun, aku syang hubby aku..korang doala berkekalan sampi biler2...bahagia aku lebih bila hubby aku ada...gembra aku lebih bila hubby aku ada.......remember that..."I love u syang".

No comments:

Post a Comment