Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 29, 2009

I Love you????????

Hellu.....Tada.....This is my new layout...cantik tak?????cantik kan...Pandai anda sekalian..hak hak hak....semalaman aku dok mikir dan mencari layout yang cantik...yela..dapat support dari orang kuat lak tu tak lain tak bukan my hubby...asyik roger2 je caner nk wat..hak hak hak..ye la aku ngaku aku ni actually tak pandai sgt bab2 internet or computer ni..biasa2 je ok la..yang luar biasa ni out terus...hak hak hak...
actually byk citer menarik ni...
mmm...tak citer lagi ni pasal perjumpaan yang ditakuti dan da terlepas tu...aiyaaa...biler la aku nak citer kan..ok2 sabar la..nak citer tu kena la ada mood...ok...sabar2 ok...
aku akan sedaya upaya ambik feel tuk tulis itu...tungguuuuuuuuuuuuu..............
k. la aku da ngantok nk tido...next time aku tulis lagi...

chow chin chow....

No comments:

Post a Comment