Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 11, 2009

Hadiah?????????????????????

Hallu....ida in da house...hahahaha...ada ala ala farah fauzana kan...mmm..cuma aku lebih comel la dari dia..hak hak hak...esok ada berita yang tak baik...iaitu ESOK KERJA...tension la kawan2 sekalian....aku tak suka kerja ari sabtu...sebaba byk benda aku kena pikir...ye la..selalu banyak je xtiviti aku ni..ni tak, terganggu oleh kerja2 ofis yang tak best langsung...ok2 saper kate seronok kerja ari Sabtu???? klu ada, ok da tutup blog aku...sebab tak nak kawan ngan korang..hak hak hak..ayat tak bleh blah kan...ok2...ahad ni bezday bf aku No1 ...so aku beli la adiah pen Parker... ini suggesttion dari Bf aku yang ke -2...yang berjaya merangkul gelaran Hubby aku....mmm..cantik pen tu, nampak xklusif..well, pen mahal kan..(acecece ...sejak bila suka riak takbur ni Ida???) ok2...takde la mahal sangat pun,...mampu la lagi aku tuk membelinyer...actually da 2 kali aku g tapi kedai tu tutup..rini balik kerja trus aku g...so sempat la..then punyal a decide nk tulis apa...last2 dapat la satu ayah power "Sayang Abah..." so aku rasa maksud ni sangat la mendalam...
semoga abah sihat sentiasa...dan juga epo selalu..itu je..citer pasal adiah........
aku nk tgk chuck...nt esok2 aku sambung lagi...
ok bye....................

No comments:

Post a Comment