Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 09, 2009

Sedih...

Hi....lama tak update blog ni..
ok2...pendekkan citer...rini ari yang agak menyedihkan...
1. Tension keje
2. tension keje
3. Tension keje
4. Tak suka bila PCC cerewet
5. Tak suka PCC cerewet dan cerewet...akihrnyer aku pening
6. Ada sorang makhluk yang kaco idup aku...(nk kena citer ke ni???? akan difikirkan)

OK2...berbalik kepada tajuk entry aku kali ni....cewah cewah...cam apa je kan...tajuk "Sedih"...boleh blah la ko Ida...konon2 je r nak meraih simpati..hak hak hak...jarang aku nak citer sedih2 ni..selalu bab 2 geram je..ni da terkeluar sket dr prinsip menulis blog aku...sebab kononyer blog aku ni kena epi2 je tulis..ok ok dah..aku tak an nak luahkan
1 - 3 aku sangat2 tension..sebab semua kena urgent...semua section kejar nak teruskan production...apa ingat kitaorg ni robot ke?elelele...marah la plak aku ni..:ok2..da smpi kat situ je...
aku tau..setiap section akan ada masalhnyer tersendiri...
orang ni kejar orang tu, orang tu lak kejar orang len..yang oreng len yang tak kejar sesaper nangis la kat tempat tension sebab semua kerjar dia...apa lagi...LARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PCC cerewet...jom citer pasal ni..actually da baper kali document aku asyik silap...silap sket da kena hantar balik, betulkan dulu...tension2...dah la malas nk komen pape da..penat...lagi satu, aku doa sgt dapat kerja lain yang lebih best dan kurang mencabar dari sekarang (eh..korang ingat software engineer ni tak mencabar ke???tolong seket ea....)
Pasal makhluk Allah tu..aku takde masa nak citer....
inro dia gini...Trehantar warkh ke tersalah orang...what this means?????????????????
sebagai gurl yang agak montel dan comel seperti aku yang da nak bertunang walaupun agak lama lagi ni...pe perasaan aku ni???????????????????????????ok2..itu je intro dia...
juz nk cakap "ter ter" tak leh memain ea...aku tak suka...kalau perkataan 'kalau" yang selalu aku gunakan perkataan keling ni boleh...yang "ter ter" tidak sama sekali ok...dah2...g "ter ter" kat orang lain...ok kalalu aku salah pahama..takde makna nak say say sorry...sebab makhluk Allah tu mmg buat aku tak suka dan ennoying! ok fine..hate u!

smlm aku jalan2 ngna hubby aku..nak cari levi's....pastu ad problem yang sangat2 la besar menyebabkan hasrat aku tuk membeli Levi's tak dapat..tapi hubby aku bagi semangat kat aku...diselang seli ngan perkataan yang agak perli2 sambil tersenyum sumbing...dan itu sudah tentu membuatkan mataku yang sepet sebelah kanan ni terbuka luas..an tangan mula rasa gatal tuk membelasah hubby aku..hahaha..."Sayang Jahat!"...."Tapi sayang jugak kamu!" ceh annoying kan...hah..peduli apa..biar la Aku nk feeling2...wowowo...jelez ea..hak hak hak..ok2...dah..aku nk siap2 g kerja...japg hubby aku datang terkejut lagi dia tgk umah gelap aku takde...hak hak hak...

k...bye...

No comments:

Post a Comment