Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 15, 2009

Jelez aka Tak suka

kenapa dlm idup nibyk sgt dugaan??? mm...ni la soalan pada diri aku tiap kali aku tgh sedih or tension...kenapa ea??? tim e tgh tension tu mcm la aku pikirkan...tapi bila da ilang tension tu, jawapan yang sma gak aku dapat fikirkan.."ni la jalan tuk aku menikmati bahagia kelak"
mm..ntah pape kan tajuk entry aku kali ni..ditambah la plak ngan intro yang ntah pape je ni..hak hak hak...actually aku takde masalah pun...tapi ketandusan idea nk tullis blog...lagi pun, da lama tak tulis..tak sedap plak kan...anyway...aku da beli baju raya..sedondon ngan hubby aku...ni list raya aku tahun ni :

1. Kuih raya -----> done
2. Kek buah abah ----> done (da abis pun abah n my famili makan)
3. baju raya aku -----> done
3-1 . Basuh baju raya -----> done
3-2. Iron baju raya -----> ops...blum done lagi
4. baju raya hubby -----> done
4-1. basuh baju raya -----> done
4-2. iron baju raya------> done
5. kek raya tuk di bawa balik -----> not done yet (myb arkhamis nt baru buat)
6. tudung Arianni raya -----> done
basuh tudung ----> not done yet
7. Duit tuk dijadikan "duit raya" -----> done
8. Servis kete -----> done (baru minggu 2 lepas servis)
9. kamera dihari raya -----> done

ok2..ni senarai aku....ada yang da done ada yang blum...huh...dah nak raya ni...
caner ni..ok2..lex baby....still have time to finishe...!!!!!!! gambate!!!!

pasal tunang nt:

1. baju tunang -----> done (tapi aku kena tunggu majlis tuk fitting balik..
news for this topik : sekarang ni baju tunang da longgar sgt2....means or aka aku da kurus
ok..hak hak hak
2. kerongsang tuk abju tunang ------> not done yet...pas raya baru cari
3. tudung tunang ------> not done yet..(samer r pas raya baru cari)
4. barang2 hantaran ------> done...(semua da beli..cukup bekas kecuali makanan last2 nt)
5. hiasan tuk hantaran ------> done(semua da bli)


ok2..citer pasal barang hantaran....aku ingat nak buat sendiri..jimat kos dan tenaga....lagi satu leh mengasah bakat aku dalam bidang menghias ni...well mana tau ada bakat terpendam..hak hak hak....tapi my father minta aku baw semua barang2 hantaran aku tuk diupahkan kepada kedai...sebab dia kate tak nak susah2 kan aku...well...actually aku lagi epi klu leh wat sndri..tapi memandangkan aku ni anak yang mendengar kate... aku turutkan la jugak..walaupun di dlama ati" Tak nak!!!!!!!!!! nk buat sendiri"

ok2 la...aku nk rehat jap....
jap g kena mandi2 g kerja...lambat cian lak hubby aku tunggu aku....
nanti aku udate lagi...
sekarang ni aku dlam proses mengupdate facebook aku...
k...................bye............................

No comments:

Post a Comment