Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 03, 2009

Satay Di Malam Hari Puasa

Hi...rini aku takde topik nak citer...kalau aku citer bab ofis kang ada la plak yang jemu kan...ye la..pasal kerja ni macam2 aku leh mengomel....hak hak hak....tajuk entry aku rini pasal SATAY....ni aku baru je balik dari kedai...actually kuar nak g bayar bil kat IOI, then g la Titah...beli balang tuk letak kuih raya nanti...Hujung minggu ni aku da bercadang tuk buat kuih rasa aku ni...ye la..hubby aku nak balik Muar, so aku wat la kuih kat rumah...so beli la siap2 kelengkapan semua...harap2 kuih aku menjadi la...isau gak kalau 2 tak jadi..kecian hubby aku labur duit banyak2 tuk aku buat kuih raya tup2 tak menjadi...kecian tau...kecian jugak kat aku..hak hak hak..ok2..at least aku kena try jugak kan...then kitaorg g la konon2 nak minum...sebenarnyer aku yang sengaja melewat lewatkan waktu sebab malas nak balik umah sebab nanti aku bosan..hak hak hak..mula2 order la air...pastu last2 aku tak tahan terpaksa jugak la aku ngomong samer hubby aku keinginan aku tuk makan satay...hak hak hak...order la 10 cucuk...memang berseler aku makan..geleng kepala hubby aku tgk aku..padahal perut aku dah kenyang...sedap btul satay dia tu..kuah kacang dia...memang sedap...pastu yang tak best lepas makan aku da rasa menyesal sebab takut aku gemuk...ye la g melantak satay la pe la...mau tak gemuk...aku tak nak gemuk...tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tkpe2, hubby aku balik 2 hari, mesti aku kurus..sebab aku mesti tak berselera nak makan sangat...caya la beb....
mm...aku da ketandusan idea la plak....

mmm..............................................................

ok la...aku nak jahit manik tuk baju raya aku ni...
kasi gempaq seket ngan baju raya ku yang berkilau kilauan..hak hak hak.............

k...bye

No comments:

Post a Comment