Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 06, 2010

New day after tomorrow

hellu....gud morning..rini as usual aku terasa malasnyer nk g keje...pagi2 aku da goreng mee goreng..nk wat ala2 mamak la konon..tp tak jadi pun..hak hak hak...dah la pagi2 ujan lak tu..hubby da kol kate bestnyer klu dia leh tido g keje lambat...NO WAY...rini pusat komputer janji nk hantar komputer...tp tak hantar2 pun...sebab aku igt dia akan hantar rini so aku kena sampi awal keje...nak tak nak hubby kena g keje awal gak..hehehe....padan muka dia kan..hehehe
then sampi je..aku kol la pusat komputer...tak dapat hantar lagi sebab orang tu tak de..sape ea org tu?????? eiii..... klu la dia tau betapa aku nk sgt komputer tu, mst dia jadi superman terbang terus sampi bilik aku dan pasang komputer tu tuk aku kan.....YES,,,,,I WANT MY COMPUTER....
tiap2 ari hubby kena naik atas bilik aku time balik tuk tolong aku angkat komputer...ye aku ngaku aku ni mengada2...tambah2 ngan hubby...tapi suka ati aku kan la........tunang aku ok..hehehehe...ala..tkat angkat komputer je kan...bukan pe pun....kat sini org tak busy body sgt...hehehehe.......
ok la..nt aku update lagi la..best gak sembang ngan Ami ni..Bayah g kelas...

No comments:

Post a Comment