Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 02, 2010

Tak nk balik...

hello...pg2 ni aku segar sket tuk menulis atau bangaun pagi...npe???sebab tak sabar nk menjamah pulut durian mak aku ni...hak hak hak...sedap ...bau pun da sedap ni tau...smlm susah payah ayah aku cari durian...ye la kan skang ni bukan musim durian...so susah la nk cari...nasib baik satu pasar malam tu ada jual...thne yang paling best ni mahal lak tu..cian ayah aku...smlm aku g jln2 kat padang besar...best...aku beli 2 helai baju yasng cantik...then beli 2 helai tudung...hubby lak beli seluar ngan jersy...mm..itu la keje lelaki..asal g padang besar, mst la nk cari jersey..abg aku kat umah pun sempat lagi order 3 pasang baju jersey...pelik aku...dari beli jersey..baik beli baju yang ada gaya2 sket kan..tp ok gak..cam ori....tp abg aku kate mmg ori pun./.ntah la..no komen....

ok2 tajuk aku kali ni adalah "tak nk balik.." aku tak nak balik melaka..aku nk dok sini...kat melaka aku tak best sgt...sebab tak de la ramai sgt kawan...hubby aku je la yang ada..then byk dok umah je...jln tu jln gak..tp tak tau npe aku kat saner cam mls nk jln2....sebab cam takde mood nk jln2...mood nk kawin je..acecececehh..ke situ lak aku kan...mmm..smlm mak aku da beli kad...bunga telur...ye la..da alang2 sampi Padang Besar, mak aku borong sekali harung la...mmm...ok aku tak kisah..as bxpected...tema aku yang 1 kaler skang ni da jadi colourful...hak hakhak...best gak..kakak aku dulu pun colourful...aku pun skali la...
nt la aku smbung.,.nk g mandi jap..

No comments:

Post a Comment