Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 24, 2010

Long time no writing...

hello...lama kan aku tak update blog..sejak2 aku sibuk pindah umah ni...hisy mmg takde masa langsung..then work load aku ni..ttiba2 lecturer aku minta kau in charge tutorial...so need time to study la jugak...time to renggeng lagi..time to chat chat lagi..hak hak hak...seronok keje mengajar ni..so far ok..takde problem lagi...aku kena study ok fine aku study la...da keje kan...tp best sb aku just kena revise balik je ni....tak yh study sgt pun...sebab dulu kan 5 tahun aku blajar benda yang smer....

pastu skang ni aku da pindah dok satu umah ngan ami....so skang ni duduk 2 orang la....nt bulan 3 isnyaAllah aku dok la umah latip sewa tu...bahagia tak nt ea bila da kawin????? takut gak aku..ramai kawan aku kate bahagia..ada kate tak bahagia pun ada..isau la aku...ye la pompuan ni once da kawin da tak leh wat pape da..semua kena menurut je..tp aku ni kuat melawan jugak..satu sikap yang agak menggerunkan kan??? hak hak hak

aku ni jenis yang tak leh orang nk marah aku especially hubby aku...klu dia nk mara aku automatik bertukar garang dan melawan...especially bile aku rasa aku betul...tp ntah bagi dia aku salah..bagi aku kaku yang betul...hak hak hak...so klu gini bahagia tak ea? aku suka berjalan....dia pun suka tp kadang2 malas...aku ni rajin jek klu bab berjalan...bahagia tak ea klu gini? then aku suka romantik..cam dgr2 kate romantik n memuji ni...tp hubby? mmm..ini aku tak pasti...so tak leh judge bahagia or tak....hak hak hak...aku suka klu fair n square....i mean especially to family...fair to his famili then also fair to my family....tp hubby aku no komen la...myb jarak yang menyebabkan aku no komen kot...but sometimes it would b epi kan klu aku leh balik kedah selalu....mmm....then aku suka berfikiran jauh...tak kisah la good or negetive..for me this is for security...tp this not not like what he think..so how?????

lately, hubby asyik moody...then asyik masam je muka..myb aku ni terlalu memikir kot...
ye la kan da nk kawin ni mcm2 masalah dtg..jgn igt duit banyak, kawin pun senang ati..no no no....duit banyak lagi la susah ati tau...hak hak hak...

then lately aku pun rasa satu eprasaan yang kurang indah mahupun menggembirakan ati aku..aku bosan.....bosan duduk rumah takde la sgt..bosan tgk movie pun tak...duduk umah mmg best, tp tak jln pun tka best gak...kena gak berjalan kdg2 kan...tp nk berjalan jauh la plak..isy...tak best...melaka tak best..(ish..suka suka ati aku je kan kate gitu)

then skang ni aku tak de mood nk tulis...too bz ngan masalah2 yang akleh dikategorikan ngan perkataan MASAALAH....aku nk balik kedah sekarang jugak..sekarang jugak...aku nk mkn semua benda mak masak....hakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
k la...nt aku update lagi

No comments:

Post a Comment