Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 27, 2010

Dating ku updated!!

hahaah...update aku kali ni mmg best kan..hak hak hak...sebab setelas beberapa lama sudah ku tak dating akhirnyer si dia membawa daku dating jugak tanpa di paksa...imena no paksa rela ok....aku nk upload gambar tapi dunno y komputer aku ni biler aje aku connectkan hp ngan PC dia jadi tak betul...tension btul..so tak banyak la gambo yang aku akan upload kan...so aku citer je la ea..klu ada masa nt aku edit n masukkan gambar...
mlm tu aku pakai selendang...kali ni tak dapat gelaran "kepala penyu" da..hak hak hak..hubby puji aku pakai gitu cantik..myb sebab aku pakai pengeras yang dlm erti kata lain bermaksud anak tudung yang berbentuk la...bukan pengeras yang orang2 tua kate tu tau..hehehe...
then hubby bawa aku g mkn kat US Pizza...tempat tu susah gak la hubby nk cari..tanya aku lagi2 la aku nganga...mana aku tau jalan di melaka ini selain g maydin n balik umah..hak hak hak...lepas da cari2 aku pun g..harganyer??? not bad la...sames as Pizza Hut...tp nikmatnyer....US Pizza lagi sedap kot...roti dia lagi lembut...then ayam dia pun sedap.2 dari 3 aku mkn tau..sedap ...aku pun tak tau nper aku kuat makan..tp takpe layan je la selera aku ni..kemudian air dia hubby choose Tea...ok la...dari coke btul tak? sakit tekak aku klu mkn gelojoh sambil telan air coke..tolong sket ok..hak hak hak....then da puas mkn, hubby bawa aku g lepak kat dataran...Dataran Melaka la...best..tempat situ mmg ramai yang selalu berhenti...orang lepak2...famili datang, tgk anak2 diorang berlari...kanak2 baby yang cumel nk belajar berjalan pun ada....best sgt rasa...di Melaka ni aku rasa mmg banyak betul angin...asyik berangin je..aku pun da cepat naik angin..hak hak hak....then lepak2 la situ gelak2 sembang2...smpi la kol 10.30 aku pun chow balik..ye la sok nk keje kan...hak hak hak..kang tak bangun lak...seronok la dapat DATING kan...yel a masing2 asyik ngan keje masing2..balik keje nk lepak2 umah....nk tgk TV masa nk kuar pun takde....lagi satu sebab aku rasa da lama sgt kot tak have time together.......sejak2 da nk kawin ni lagi2 la kurang aktiviti kitaorg ni..lagipun agak jauh bagiku tuk ke Bandar Hilir....ye la, malas la aku dok travel lama2...(pergh...travel tu kan..hak hak hak)...
_________________________________________________________________

ok sampi di sini saje citer pasal DATING aku...
anyway aku epi sgt.....
TQ abg.....:)

No comments:

Post a Comment