Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 04, 2010

Juara da ada...borang takde...???

hellu...morning..rini aku datang awal keje...sebab pe?????? sebab hubby de keje...kelas kol 8 pg..so aku terpaksa la bangun awal..hehehe...takde la awal sgt...sebab cam selalu aku bangun tido la ..hak hak hak...rini aku breakfast ngan milo secawan je...mm...tak sempat nk memasak..klui masak pun buat roti telur je la...tak best..so jap g klu Ami or Bayah nk makan aku join skali la..hehehe...rini mls nk kuar..nk mkn kat dalam UTEM je la...nk berjimat sket...smlm tak jadi la nk g beli swtok makanan sebab aku malas...badan badan giler..ni gara2 makan buah durian la ni..huk huk huk...
smlm pas balik keje aku ngan hubby ikut Ami balik umah dia...bukan g umah Ami ok...tapi nk g tgk taman kat situ..nk cari umah sewa...ye la kan bulan 3 da nk kawin so banyak benda kena siap ni...termasuk la rumah...tak nk la nt da kawin aku kena dok asing2 ngan hubby lak..TAK best..hek hek hek...pastu aku pusing2 tgk umah kat situ ok la...cantik2 gak...tp atas sebab2 yang tak dapat dielakkan at last hubby cadang cari umah jauh sket dari situ...hek hek hek...mstk orang tau kan npe.....yel a perangai aku ni yang terellau berimaginasi ni yang buatkan hubby kate "Kita cari tempat lain la syg ok..." hek hek hek....aku bukannyer pe...tp imaginasi aku ni suka sgt berlegar2 dlm fikiran aku ni...then g pusing2 kat area batu berendam..jumpa la satu umah ni..cantik sewa RM300...deposit sebulan then api air dlm RM 100...ok la...sgt2 ok...hubby kol..orang tu katem, nk bagi sewa murah2 je..yang penting jaga umah dia elok2...ok aku sememangnyer akan jaga umah dia elok2...tak penah la aku nk merosakkn harta benda orang ni..tp sebab hubby kate nk masuk bulan 3...then orang tu kate tak leh janji...saper dulu dpat...so aku rasa cam tak dapat la ni...hubby kate klu dia masuk awal..nt jauh lak ngan aku..ye la..aku ni hubby jauh seket da mula la meragamcam budak kecik..hak hak hak..tak l;eh nk wat pe da...ye la kat sini aku ada hubby aku sorang je..so mst la aku tak suka hubby jauh2..kawan2 yg lain semua takat kat tempat keje je....itu la..takpe nt gigih lagi kitaorg cari...tka kisah la kat mana pun..yang penting umah tu ok...cantik..selesa..tak besar pun takpe..setakat aku ngan hubby aku je....klu de rezeki dapat baby awal ek..eiiiii....aku da jadi gatal lak ttiba...hek hek hek...
then sebab Cinta Balqis nyer hal terpaksa la balik awal sket sb aku tak nk miss citer tu....hisy...aku suka sgt la citer tu...ye la selama ni aku rasa cam aku sorang je dlm dunia ni selalu sedih2....tp bila tgk Balqis tu dia lagi2 la sedih....even tu cuma citer tp aku pasti pasti ada orang kat luar saner penah or tengah mengalami masalah yang samer....Ya Allah jauhkan la aku ngan benda2 camni....amin............
mlm tu da siap bungkus makanan tuk hubby, hubby bawa la aku mkn ABC...tp tak sedap sebab aku rasa masam masam je....tak sedap..budak tu kate semua tu barang baru..baru je buka dari tin...ye la...ko nyer cendol tu baru rendam ke??? ko nyer sirap merah tu pun baru didihkan ke??????????????? mmm..tp tak pe la..terbang la RM5 inggit kitaorg ni...tak pe la..dari aku paksa mkn tak sedap tu kang sakit lak perut aku....

ok la back to the topik...tajuk aku kali ni "Juara da ada tp borang takde??????????????" apa ni ida???? citer la ida...( ceh perasan cam la orang nk sgt tau)...ok2...saper tak nk tau g blah...saper nk tau teruskan membaca..hak hak hak...ok ni citer panggilan tepon aku dapat semalam la... "Pij, nk minta tolnog....leh tak cari kan majalah Pa Ma...aku cari serata johor tak jumpa..semua da habis...ni ha...bakal juara da ada...tapi borang tak de lagi ni"...ni panggilan dari kakak aku la...dia mmg, klu da terdesak aku la dia cari.. hak hak hak..tak kisah pun..juara ku ada lah semestinyer Muhammad Adiee Syah Putra......hak hak hak..Putra nk masuk pertandingan baby tercomel...itu sudah semestinyer la kan..hak hak hak....Putra ku kan comel...

britttttttttttttttttttttttttttt.... ( td hp aku bunyi...)
aku nyer lecturer tpon tanya rini ada lab ke tak....fuhhh.....terkejut aku..
ikutkan jadual minggu ke-3...ni minggu ke-2....
pergh...terkejut aku ni....rini minggu ke-2 sepatutnyer Tutorial...takpe2....aku yakin..
myb lecturer aku terlalu byk sgt keje..aku tgk dia rajin wat research...biler kau nk jadi cam dia ni??????????????????? ok2..da dapat jawapan..coming soooooooooonnnnnnnnnnnnnnnn...

k la...aku nk memulakan keje aku..
wish me luck..
luv my famili...
luv my hubby...

muah muah.....

No comments:

Post a Comment