Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 25, 2010

Tension..

Rini aku tension pg2 bangun da rasa tension...sebab aku tak tau npe sejak akhir akhir ni aku rasa belakang badan aku sakit...haiyaaaaa............then aku rasa letih sgt..padahal takde la aku wat pe pun..myb badan aku membesar kot..menjadi lagi bulat..so that's y aku rasa tak selesa je...ye la kau mkn punya la banyak dalam 1 hari...then rini aku ada kelas..aku masuk kelas..agak lambat 1 minit...hak hak hak...sebab hubby datang agak lambat..tp ok2 la...aku siap leh minum air lagi..pag2 td aku da makan nasi lauk gulai ayam aku semalam...so kenyang la jugak...tp lupa minum air..aku spend masa minum air..tup2 lewat 1 minit....
yang tension nyer rini kan, last lab iaitu pada 2 minggu yang lepas aku da ajar students aku pasa Series circuit and parallel circuit....tp kali ni up grade sket tuk lab 2 da tak reti...lupa yang da diajar..one thing yang aku geram...dlm lab sheet tu aku ada tulis ngan bestnyer arahan apa yang patut dibuat...tp langsung diorang tak baca....y???????????? arahan tu adalah sangat penting kan...klu tak baca arahan maknanyer nt result korang tak menepati intipati yang di perlukan..btul tak???????????? aku rini aku ada marah satu group ni..tak baca arahan pakai buat je..nilai da la salah..tak tau la camana aku nk kasi markah nanti...tau la diorang ni just subjek elektif..tp ini pun akan menyumbang markah kan....hisy...camana aku nk tolong diorang klu diri sendiri tak nk tolong ???? aku bukannyer apa, aku hantar email, kasi kat students aku study dulu sebelum masuk lab..tp diorang alasan tak leh bukak email...email lak server down...utem nyer email susah nk buka..ok fine..Facebook korang leh lak main ea???? geram btul aku rasa...
tp takpe, hubby kate itu la students, tak semua yang fast pick up...sebab tu pengajar kena perlu sifat sabar...aku sabar byak la ni..hik hik hik...aku nk diorang pandai..tak expect yang diorang langsung tak pandai pun tak leh jugak..ada setengah group tu mmg bagus..ada yang kurang sket pun ada...ok lepas ni aku akan tekankkan kat group yang kurang sket tu..aku nk upkan diorang cam group yang ok tu....sedih klu aku tak dapat sampaikan pengajaran aku ngan baik..aku nk diorang berjaya....ok ???? berjaya....

No comments:

Post a Comment