Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 15, 2010

Penat la memikir...

aku penat la memikir..tak tau npe..rasa penat sgt badan aku ni...myb sb sakit lenguh main badminton ada lagi kot...hisy..penat2...kan best klu aku dpt terbang...ye la terbang ngna gembiranyer...pe la aku ngarut ni kan...
aku teringin la nk g mkn benda sedap2...contohnyer...aku teringat nk kuar dating...real dating..
bukan keluar sebab ada kerja lain mean 3 in 1....
aku teringin nk kuar dating...dating semata2..g mkn sedap2...melancong i men berjalan tempat2 yang cantik....g main layang2..aduh rindu sgt nk mian layang2...then nk mkn icecream...citer itu citer ini....bile la masa yang sesuai...asyik sibuk ngan preparation kawin..then keje...no time at all...........g tgk movie pun kena curik2 time...sedih r camni...
aku nk g dating ok???????????????????

No comments:

Post a Comment