Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 10, 2010

Terasa seperti nk Pitam..

Hellu...rini tajuk aku ni berkaitan ngan gejala yang aku alami sekarang...mata aku skang ni da separuh tertutup...komputer depan aku ni agar samar2..tak seperti di waktu mata aku tgh bulat sb semangat menaip blog...badan aku ni semakin terasa sengal2..bahu aku ni klu boleh rasa nak sapu minyak gris sket...tulang belakang lak nk cucuk ngan kalsium biar dia kuat..takde rasa sakit2....klu la boleh aku buat sndri benda tu kan bagus....mm..aku rasa letih sgt badan, nk pengsan pun ada nk pitam pun ada...nasib baik aku kena duduk je dlm ofis..sambil2 menaip Buku Panduan PMD aku ni...byk benda aku kena buat...tp rini mmg penat aku rasa...tp dapat la setel dlm 30%...eleh..sikit je kan..ok aku up 50%..ok la tu...
nk kena baca reference jugak..kang main buat je salah lak..orang kate syok sndri...
tghari ni aku nk mkn pe ea...mkn nasi la kot...igt nk mkn lauk ikan..tp tak tau la..klu ikan tu masak cam tak sedap je..aku ambik lauk lain jela...
mm..ok la..tak tau la nk citer pe sgt...kepala pusing2 ni...kang aku pun terpusing retak lantai ofis aku ni..k la..bye

No comments:

Post a Comment