Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 22, 2010

J-Card day

Hellu..rini adalah J-Card day di JJ melaka...hehehehe...sb aku cuti rini aku nk g serang jj...smlm da g JJ pastu tgk la pulak terpampang kat sini tulis "23 Jun 2010 J-Card day"..terus tak jd nk membeli baju aku ...postpone ke esoknyer..seronok nyer aku rini..bangun awal siap wat nasi goreng lagi..pastu ditambah lak ngan pisang tanduk goreng..mmg sgt sedap....aku masak ngna mak aku sb tu la sedap...klu masak sndri boleh tahan la sedapnyer..hak hak hak..ala sekali sekali puji diri kan..apa salahnyer....then, hubby baru nk tido ngang nyenyaknyer ditambah pula ngan hujan lebat kat luar tu ttiba2 diganggu oleh bidadari cun yang kejut minta tolong belikan bawang..hak hak hak..saper lagi klu bukan aku...ye aku bidadari cun hubby aku..hehehehe....pastu nak tak nk g la jugak hubby aku...nasib baik la dia ni senang bangun pagi..pastu takde la plak kate " jap g la yang..nk tido jap"...tak penah la lagi aku idup ngna dia dia kate gitu..selalu dia bangun je..g beli...tambah pula aku ni nk masak lagi la laju..klu korang nk tau hubby ni suka sgt mkn kat umah..mkn kat luar selalu dia tak suka..sb dia bosan ngna mknana yang same..ni pagi ni aku nk kena g UTEM la kejap..tau npe???? tau tak??? aku nk g ambil duit claim aku..hak hak ahk..seronok la aku nk bershopping...smlm tak baca email so tak alert la email dia...harap2 orang yang incahrge tu ada kat bilik dia rini...klu tak biler lagi aku nk g ambik..pastu da pindah johor la plak...takde masa aku nk ulang alik ambik duit tu...so..duit tu aku le htambah helaian baju aku nt..hak hak ahk..pastu nk mkn ice cream mc-D...smlm nk mkn tp cam mls nk beratur...mak aku pun nk shopping katenyer...dia nk beli mekap dia...da nak abis katanyer....mak aku suka mekap cantik2...tak macam anak dia ni..malasn k bersiap lawa2...hak hak ahk....aku nk uload gambar..tp sb pakai laptop mak aku so gambar takde la plak...
smlm wat operasi ngan mak aku tankap gambar buncit perut aku ni...hubby lak gelak mengekek tgk kitaorg..mak kate wat kenangan..hehehe..
ok la..nak siap2 jumpa orang tu...nk claim duit aku tu..hehehe..
k nt kau update lagi..bye

No comments:

Post a Comment