Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 22, 2010

I'm Back

Hellu...lama rasa tak update blog..tgk blog pun lama je rasa tak tgk....mmm...sekarang ni aku tgh cuti ...cuti ni bersambung sampi cuti belajar aku..hahahahha...ye la ...da ada cuti kan...ni aku cilok internet mak aku...seronok mak aku datang ....sebab aku ada geng tuk bersembang n mengarut2...klu ngna hubby da biasa da sembang2...so klu mak ada..hubby baca surat kabar..aku sembangn gnan mak...mak tido aku kaco hubby....sekarang ni kesihatan aku ni nk kate baik tak jugak..nk kate teruk pun tka jugak...sedang2 je la...yela..perut makin membesar...sakit belakan menjadi2 la jugak...then selalu sgtk eletihan..nk kate tak mkn ubat, mkn je...tp ntah la...klu takde keje aku mst tido..badan pun jadi lesu...pelik kan...mmg tka selincah dulu la...
tp td aku g ofis jap setelkan bendalah ISBC tu...so..da setel bahagian aku...relex la sket..kat ofia kau ligat sket wat keje....klu kat umah aku suak nk berehat je....td mak aku masak sambal tumis ikan..sedap sei...first time start aku pregnt kau mkn punya la byk nasi...berselera katakan..tak abis2 citer kat hubby aku sedap nyer mkn rini....hehehehe..cam la selama ni mkn taksedap...sedap...tp kurang berselera la...td g kasi adiah kat kawan aku yang baru kawin...tgk muka dia happy je...ye la..da kawin mst dia rasa lega..tak yh susah2 ati da..cam aku ni...susah ati benda lain lak....susah ati sb aku sekarnag ni da malas masak...hak hak hak...isau gak klu laki cari lain..cececcecehhhh...isau tak kena temapt la aku ni...24 jam hubby ngan aku...takde masa kot nk tgk orang lain...dah la semakin hari semakin malas aku bergaya.....mm..mak aku pesan mcm2 kat aku..ye la...selebeh je kat umah..kuar pun tak bergaya...tp adakah patut kau isau benda2 ni??? ok aku nk iisau....tp klu isau pun aku susah la nk berubah selagi tak dapat baju ngan kasut baru...ok..ni kes apa lak ye???? hahahahha...sebenarnyer aku nk hubby belikan aku baju ngan kasut baru....tuk aku sambung belajar...cam mengada2 kan..duit sendiri ada tp beria nk hubby gak beli..hahahaha....aku nak jugak...nak jugak....nak dia pilihkan baju2 aku...nak kasut yang cun2...(ok cun pun tak leh nk jangka jugak..sb time camni..kasut mak cik2 je yang sesuai tuk aku ngan baby ni_)...ok...since gaji da masuk, leh la kau ucapkan kate2 hasrat ati aku ni..hak hakhak...tp gerenti hubby kau belikan...kan kan kan..yela..perut semakin membesar, baju aku pun kena la makin besar..cian hubby..takpe...hubby aku tak kisah nyer..hehehehe...sb dia pun da jnji nk belikan tuk aku..so..aku just mngingatkan la kot...hehehehe...
sekarnag ni kau dok lepak ngna mak aku...dan hubyb lak dok kemas2 barang..yela..sabtu ni nk pindah da...wah..seronok nk balik johor..kat saner...semua kedai mkn sedap dlm tangan aku je...then putra pun ada sana..tak sabar aku nk balik saner....hubby pun sama....mst sb nk main kayak..ish2.....takpe..tak kisah main la....kurangkan kolestrol dlm badan dan juga lemak...ptg2 beli ais cream kat aku..dai leh g main kayak..tka beli tak bleh main...ok tak??? ok sgt la kan...hak hak hak..ok la..nt aku update lagi...nk rehat jap...bye

No comments:

Post a Comment