Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 03, 2010

Sebak Sgt Rasa...

Hi...ttiba2 td saya dapat berita mengenai kakak ipar kakak saya...baru meninggal tghari td...sebab bengkak kaki selepas bersalin..marilah kita sama2 hadiahkan kepad arwah Al-fatihah....
arwah baru je melahirkan anak lelaki baper minggu lps...tp da sampi ajal..kena redha la jugak..
baru saya paham sekarang betapa pentingnya penjagaan semasa mengandung dan juga bersalin...td kakak aku tepon inform aku pasal ni..then kakak aku mula da isaukan aku...
takep la...takde mood sgt nk update..just nk minta rakan2 aku yang tengah atau baru bersalin ni agar jaga la kesihatan baik2...
ok la..bye

1 comment:

  1. owh..salam takziah
    kenape leh jadi cmtu
    hope sume org beware n more carefull =)

    ReplyDelete