Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 02, 2010

Lamanyer...........

Hellu...lamanyer aku tak menjengah ke blog aku ni..almaklumla..aku sekarang ni sgt la sibuk...sibuk ngan apa??/ ngan keje la..apa la korang ni...heheheeh....aku baru abis buat presentation..maka berakhirla kursus slab aku tu...lega rasa....kena g kursus..pastu pilih tajuk la plak tuk presentation..pastu kena wat tu wat ni..pening ooo...rasa takut lagi...ish mcm2 la...last2 ending ngan baik nyer...lega la rasa...sekarang nk uruskan borang yang sgt la byk n memenigkan kepala..aku da terima tawaran KPT...husband aku pun sma....so...tunggu Johor...akan ku jejak n tinggal di sana kelak...xcited nk belajar..nk jadi students...ngada2 kan aku ni...pastu nk beli beg baru..semua nk baru..lagi la mengada2 kan..hak hak hak..ok takpe..biar ibu mengandung je mengada anak jangan ikut udah....ujung minggu ni nak g Johor..sebab nak cari rumah sewa di sana...seronok sgt....boleh jumpa Putra..oh ya.....rini my mother datang..seronok sgt..ada teman tuk sembang n gosip..gosip ngan husband tak best sb dia tak suka bergosip....huhuhuhuhu...so..esok aku ku bertolak ke Johor..esok malam pas keje la...sb banyak keje skang ni..hubby pun skang ni sibuk ngan bengkel ....rini jugak start....smpi la 2 minggu...mmm...mmg melekat je la ka bengkel..tp satu je la tak best sb dia bengkel tu...mmm..bengkel tu....takpe la...aku malas nk pikir....lantak la..yang penting aku happy mak aku ada...tp mak aku nk stay ngan Putra kat Johor seminggu..nt balik Melaka aku ngan hubby je la..then mak aku nk balik ngan kakak aku ngan Putra ngan abg ipar aku ke Kedah lak...tp on da way nt nak suruh jugak singgah Melaka sb nak baw Putra main kat Taman Tema yang baru siap kat Melaka ni...Putra da besar...da leh main air la jugak...huish...nt main2 ngan Putra...seronoknyer..aku nk paksa jugak..hak hak hak..sb apa???? sb td mak aku ada kata kakak aku nk singgah Bukit Merah....ala..tamana tema jugak akt Perak tu..ish...ni geram ni..nak jugak g yang MElaka tu ngan Putra...ish...rindu nyer aku ngan Putra...huhuhuhuhu...
sblm aku buat presentation tu aku selalu tension ...ngan masalah tu masalah ni..mmg banyak btul dugaan tuk aku..nasib baik la semua nyer setel ngan abik...klu tak..ish..tak tau la....aku ni klu tension mmg tak lalu makan...baby aku yang jadi mangsanyer nt..perut terasa lapar tp mulut tak nk buka tuk mkn..ok lebih kurang gitu la...hak hak hak....then rasa nervous nk present lagi.....mcam2 la....hubby aku cam biasa rilex je la..tension gak aku tgk dia..present pun ok je..ish..tak aci..ok aci kat India...
ok la..aku nk wat keje..nt ak siap aku penign lagi..ujung minggu nk g johor...bestnyer......
harap2 dapat la umah sewa yang berpatutan n cantik....:)

No comments:

Post a Comment