Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 16, 2010

Makin Chubby...

Hellu....nk kate lam ta kupdate baru 1 hari kot..skang komputer da takde kat ofis..so aku angkut laptop je la..tumpang internet kat sini...kat umah tak de internet...so...da datang keje nk tgk2 inbox email ni...nak tak nk kena jugak la bawa laptop ni..ok2..tambah sket...nk tgk blog nk update sket2 blog ni kena la bawa laptop sndri...aku kan nk g sambung belajar..so semua harta U yang aku pinjam kena la pulang balik..nk setel cepat2 aku hantar la secepat mungkin..ukutkan rini last aku di fakulti atau di U sb aku da nk sambung belajar..n aku da start ambik cuti bermula esok...tp cam ada keje sketl agi..nk tak nk aku datnag jugak kot esok..tp kejap je la...setlekan benda yang tak setel lagi...rini aku ngantok sgt datang keje..ni semua sb aku mengigau smlm.pastu camana tah, perut aku sakit sgt2...aku tak penah sakit gini...da rasa lain mcm je...isau jugak..pastu, aku tak leh tido la sb dok tahan sakit...hubby pun tak tido jugak tp tup2 tido jugak....mm...pg ni aku bangun ok la jugak..tak sakit2 da...myb smlm aku tertendang pape kot...so....sakit la perut aku ni...cian baby mama ni...
citer pasal chubby ni...pg td time g hantar borang belajar tu, kebetulan UTEM sednag mengadakan kempen apa tah..kira staff UTEM ni boleh la check kesihatan..aku ngan hubby pun g la try..then ukur berat, tinggi, glukose dlm badan, kolestrol mcm2 la....tp aku nyer result tuk fat ni agak tinggi..hak hak hak...patu yang best nk cover malu aku kate la aku prgnt ada effect tak ngan fat ni...pastu dia kate, sepatutnyer fat ni tak kisah..tp kena kurang kan sket...yang hubby lak..semua ok..tp tekanan darah dia tinggi..mula la isau aku ni..tension ke????? ntah la..tgk dia epi je....tp tak tau la..myb dia baru tension sb kena buat balik borang bermasalah tu kot..cian hubby....cian aku jugak..kitaorg samer je nasib ni..tkape2..gambate!!!!!!
ok2..disebabkan ad kawna aku nk sgt tgk gambar perut aku tgh boyot...ha..nah..kat bawah ni...aku yang agak terobesiti ngna perut yang kembung cumel ...sbpe aku kate gitu?? sb de baby aku dlm perut ni..heheheh...tadaaaaaaaaaaaaa

ok..smpi disini sahaja..esok klu rajin aku datnag keje....
bye

No comments:

Post a Comment