Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 03, 2010

Sakit....

Hellu..rini aku datang keje awal sgt sb ada meeting kol 9....semangat aku bangun tido rini...tp kepala aku sakit...berdengung je rasa....cam orang hentak2 kepala aku ni....nt nak check la..btul ke orang hentak...klu ada benjol tu btul la tu...hak hak hak....badan aku rasa tak sihat je...sakit sgt belakang aku ni...rsa cam nk belah kulit belakang aku ni, btul2kan bailk tulang temulang aku ni biar straigh...takde bengkok2..susun tulang tu cantik2...huhuhuhu....sakit ibu mengandung seperti muntah tu still ada lagi...tp da kurang...pastu perut aku da membesar..da leh bul2 nmpk cam orang mengandung....tp tu la..aku isau..baru 3 bulan, tp sakit sgt belakang aku...nt da 5 bulan keatas????? harap2 boleh lagi bangun...hak hak hak....sakit sgt belakng aku ni...mak kau pun isau..nak urut takut sgt klu effect baby...so aku bertahan je la...tp sblm kawin lagi mmg aku ni masalah ngan tulang belakang aku ni...dalam 1 bulan, penyakit sakit belakang tu mst datang...dan setiap kali tu la aku kena ambil ubat kat doktor...last kali jumpa doktor tu, dia kate, because aku selalu sgt sakit belakang tu, dia nk refer g scan...tp aku ttiba lak dapat pindah tempat keje..so tak g dah la jumpa doktor tu...biler sakit auk tahan je la....paling tak tahn bila aku nk baring menegak, rasa pergerakkn tulang2 belakang aku ni....klu jumpa doktor time camni mst dia kate, biasa la tu, normal tuk roang mengandung....tp takpe la...aku leh je idup lagi ngan bertahan sakit ni..sakit nk mati lagi hebat..ni baru sakit belakang....huhuhuhuhu
smlm au wat cheese tart, kawan2 kak aku tempah..ye la..aku nk g johor mlm ni...nk g cari rumah sewa...then n ktgk Putra sama...so ramai la kawan2 dia pesan..penat sgt....huhuhu..nk wat senang tp sgt la leceh...kena ada assistant yang banyak...
ok la..aku sakit sgt badan2 aku ni...kepala aku ni pun denyut2 sgt....
bye

No comments:

Post a Comment