Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 23, 2010

Sangat Letih tetapi berbaloi...

Hellu...rini rajin aku update blog aku lagi...aku baru balik dr JJ melaka tu...pergh..mmg puas la aku beli bershopping ni..da rembat baper baju pregnt aku....mmg berbaloi..harga pas 50 - 70 % diskaun...best2....pastu rembat kasut aku skali....kasut yang dok pakai nk let go aje....da tak best pakai..acecccececece...ada yang baru trus nk buang ye...takpe la..mmg da tak molek pun...so aku nk pakai yang barunyer...nt gaji aku btul2 masuk hubby janji nk beli yang lagi cantik....yahuuuu.....kemas umah???? alamak da nk tension d aku ni..pikir pasal tak kemas2 umah algi ni buat aku rasa tension la plak...ok2..pikir baju Putra...alolololo...cantik oo baju putra...nenek dia yang beli sebenarnyer sb aunty dia da pokai beli borong baju pregnt...pastu igt2 balik..baju je aku beli...seluar tak beli la plak..takpe..tu pun da letih bangat kaki aku berjalan..dulu tapak kaki aku lembut je...skang ni da naik merekah..apakah ini??? tptakpe..yang penting mantain cun..hak hak hak....nenek putra bei baju tuk pertandingan Pa&Ma putra nt..on 30 Julai....ke 31 julai tah..aku pun lupa..hak hak hak..Putra di shortlistkan tuk jadi cover baby majalah tu..harap2 menang ke final...leh aku tumpng bangga...baby mama pun nt tumpang tuah la..hehehehe...nt da dapat baby kalut la plak aku dok hantar pertandingan bayi comel la kot...ok aku kate kot...tak semestinyer aku buat..tp cam aku buat je..ceh....ala...just for fun kan...
rasa seronok dapat baju pregnt baru..tp kenapa aku terasa malasnyer nk basuh baju tu dulu sblm pakai??? apakah ini????mmg aku ni pemalas...tambah2 berat da bertambah ni kan..lagi2 la aku malas...mmm....sekarang ni aku malas...myb sb morning sickness...ok2 aku tipu morning sickness aku ni da banyak kurang...mmm...sebab apa ye??? sb hubby manjakan sgt kot..ok btul dlm 30% la kot....lagi sebab apa ye???? sebab aku mmg pemalas???? 70% la kot...hak hak hak...ok da pindah johor aku confirm rajin la kot..sebab apa???? sb aku kena study...nk score markah baiknyer...nk dapat pingat apa tah orang panggil..ni klu 1st class la..acececece...berangan kan aku ni...tapi klu tak ngna berangan cmana nk capai semua tu kan..mst bermula ngan angan2....biarla org kate angan2 mat jenin pun..ada aku Kisah???? jawapan === TAK
esok nk g checkup doktor....pergh...cam malas tp kena jugak..kali ni jumpa doktor lak..so harap2 dia leh scan..leh tgk baby mama ni....da besar ni..sekarang ni jantina baby aku tgh terbentuk...cam curious jugak la nk tau baby gurl or boy....tp time skang ni mmg susah nk nmpk..ok tunggu 5 bulan lagi nt baru scan la..nk tgk baby boy or gurl..pastu nk beli baju baby byk2...klu gurl nk beli baju pink..klu boy nk beli byk blue...cumel2...cam mama dia..hak hak hak..
ok la...malas nk taip lagi...nt aku update lagi..mak aku da kaco nk vote gambar putra kat facebook ni...kena la bertolak anasur kan..aceceecee..padahal internet mak aku..ok2..jadi la anak yang baik dan memahami...kih kih kih..ok bye

No comments:

Post a Comment