Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 28, 2009

Hallu...i'm back....setelah sekian lama aku pergi berseronok di kala terik tengahari sedang memancarkan haba sinar ultraman...hak hak hak..apa aku merepek ni lak...ok2...td aku kuar ngan hubby aku...ye la...macam2 agenda kitaorg....hak hak...macam banyak je kan....ok2..pasal ni aku akan citer dalam new entry aku jap g....sekarang janji yang akan aku tunai kan....have fun with it.....enjoy it...fell it...ceh...giler da aku ni..





Ni gambo aku ngan Baiah..On da way tuk gi ofis...aku buang tebiat tangkap gambar sebab last day aku g ofis...esoknyer balik m'sia...


Ini pula gambar geng2 PCM yang datang ke Jepun...kitaorg ni kat Dazaifu...penat giler naik tangga..tp tak de la sepenat tnagga maut di UTM....sb kat sini sejuk...ngeh ngeh ngeh...

ni last day "Dia"...konon nak celebrate and dalam masa yang same kasi aku jeles sebab esok "Dia" da nak balik..tinggal la aku sorang2 di ofis..."Dia" suka makan sushi ikan mentah...yuks....aku tak leh tahan tengok orang mengunah ikan tak masak....

Ni gambar aku kat asrama..cute tak aku ni???pakai kimono gitu...belakang aku tu tak salah aku cerita pasal penubuhan Panasonic la kot...kalau tak salah aku la....setiap gurl yang comel masuk asrama pasti dan semestinyer ditawarkan memakai kimono..aku tak nak sebenarnyer..tapi da kategori orang comel, terpaksa...blah la ko Ida...ok2..the truth...semua orang akan gedik nak pakai..so orang asrama tu mesti akan offer...hak hak hak...

Ni aku waktu kurus sebab tak makan any daging sepanajang di Jepun..slim dan anggun dengan senyuman manis di bibir..dan dalam masa yang sama..lutut aku menggigil kesejukkan..hak hak hak...di time aku kat Dazaifu...see..daun2 di pokok..sangat cantik dan menarik kan...daun ini akan berubah warna sampai la dia luruh...ikut herarki aku warna dia camni....:
hijau --> merah --> kuning-->terus pokok tu botak....hak hak hak...


Ini gamba budak comel...dia tengah bahagia posing di depan asrama...sangat sejuk tp tangkap gambar punya hal sejuk terus tukar jadi dingin..hentah pape je kan aku ni..hak hak hak..bukan kah sejuk == dingin...hak hak...

Ini gambar budak comel kat Tenjin...aku penat sangat jalan...ye la...takde kereta..andai sewa kereta di Jepun adalah 1000 yen satu hari..aku la oarangp ertama yang akan jadi penyewa bertauliah kat Situ...betul walaupun takde lesen antarabangsa..ceh...bertauliah la konon...hak hak hak...tengok aku slim kan...da la comel...rugi saper tak nampak kecomelan aku ni...hak hak


Ok la..setakat itu je coretan tuk gambar2 diatas....so..janji tertunai...korang kena la lebih2 puji dan menyedari kecomelan yang aku miliki..alhamdulillah...ceh perasan ko Ida...ok da stop...aku nak wat bendalah lain...klu aku tak tido aku update new entry ok....
klu tak, tunggu biler aku update....bye....
************************************************************************************

No comments:

Post a Comment