Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 23, 2009

Demam...

Hukhukhuk...rini satu hari aku rasa tak sedap je badan...Aku rasa badan aku panas sgt..dengan selesema ngan batuknyer...ttiba je aku jadi camni..bangun pagi2 da rasa tak selesa..Hah..korang jgn la ingat aku ni salah seorang victim H1N1 lak...doa la aku cepat sembuh yer... aku ni jarang sakit..tp mayb aku penat sgt kot..kesana kesini...penat tau...dah la dibulan puasa lak ni...aku rasa macam nk tido je..tp ada je adik aku nk kesana sini..nk tak nk jugak aku perlu la turutkan..ikutkan ati aku nk tido je kat umah..tido dan tido dan tido...hahahaha...tgk betapa aku nk tido punya pasal..terpaksala korang korang semua baca ayat aku yang berulang2..klu rasa jemu dan menyampahkan..ok..tutup laptop dan g dengar lagu..hah apa kaitan pun tak tau..aku ni klu demam or tak sihat badan ni mood aku lain seket aku cepat nk marah..so kena la org2 sekeliling aku tu jadi seorang yang penyabar...hakhak hak..klu tak nksabar ok boleh blah....huhuhuhuhu
tp kan bila adik aku sentuh aku dia kata aku sejuk je...tp betul aku tak tipu aku rasa badan aku panas sgt...serius ok dah..tak caya sudah..tidak tidak...korang perlu percaya..sb tiap kali aku ngadu sakit org akan kata aku tak sakit...last2 dari sakit biasa timbul pulak sakit ati...ye la cuba korang bayangkan, ko sakit, pastu sakit tu tak tau la nk kata betapa sakit nyer ko rasa..ttiba org kate "ea..ok je aku rasa..tak demam pun..." pling tak tahan ko buat2 sakit ea...ok dah ...stop..korang dapat rasa tak sakit ati aku ni..ok dah..tak abih abih ngan ayat cam cikai...tau cikai tu pe? confirm korang tak tau kan...sb dalam kamus dewan bahasa pun takde..sb penulis takkn tergamak nk tulis perkataan yang hentah pape tu..
k lah...di sebalik entry aku yang berusur emosional ini, aku nk selit kan something...smthing yang korang pasti dan pasti dan pasti...korang menyampah dan awwwww....geli telingan korang dan juga mata korang baca..."I miss my honey...really miss him...." ok2..ida ko ni takabih2 nk selit boyfriend ko ea..macam la ko sorang ada boyfriend... aku tau mst ada sedikit sebanyak korang rasa..kan kan...tp tak pe..aku tak kisah...for me.....
aku nk menikmati hidup aku....aku nk menghargai apa yang aku ada..especially org2 yang aku syg...bukan semua org diberi peluang tuk rasa bercinta...ataupun dicintai...so selagi aku ada peluang tuk merasakan betapa bahagia disygi dan menyayangi...selagi itu la aku akan sentiasa sebut dan sebut..."I luv u my darling"...ehekhek....menyampah ea..ok..terpulang pada korang...sb setiap manusia ada haknyer tersendiri...ok...aku tak marah...btul aku tipu...aku marah...ea..tak logik nk mrah2 kan..ok dah STOP!!!!!!!!! aku marah...
k lah....aku nk menikmati hidup aku dengan tgk tv tak pun kau tido...badan tak sihat...so better rest...k.................................jom samer2 niat puasa esok...k...nite...........

No comments:

Post a Comment