Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 10, 2009

CaRaBaO....

Ellu...
lama tak tulis kat blog ni ea...na kali ni entry aku pasal "Carabao"..Well well..ha actually Carabao ni sempena nama kedai makan yang da lama aku usha punya la lama and at last aku dpt gak jadi pengunjung yang tercomel sekali..(ceh...ada la aku usha 2 kali). ha hah ah..tempat ni aku g ari sabtu aritu....actaully ari sabtu tu aku kerja....almaklumla kan seperti yg anda semua tak tahu, klu kerja kilang ni mmg gini..apa saje cuti yg diberi (ex cuti raya) kan, mst kena ada ganti dia..kerja kilang ni mmg gini, 1 minit pun berkira beb..klu la korang OT patutnyer 2 jam..ttibaleh jd 1jam 59 minit dah lain kira nyer...hahaha..aku da melencong ke arah ketidakpuasan ati aku bekerja plak..opsss...aku bukan tak bersyukur..korang korang yg tgh dok baca ni jgn r salah paham lak..mmg aku bersyukur dpt cari rezeki kat citu tp kdg2 tekanan jiwa yang melanda dlm jiwa aku ni (dlm 80%) ni membuatkan aku nk memberontak je..well...sb tu ju gak la akutulis blog ni..Tujuan dia ....1. lepaskan geram.... 2. share semua benda epi... 3. share semua benda sedih....4. ringankan beban bf aku dgr omelan aku..cian bf aku tau slalu kena dgr aku dok citer itu la ini la..ye la ada je pasal keje yg aku tak puas ati..ditambah lak tu tangan smbil terawang2 (skit lagi nk kena muka bf aku tau---hahaha..acah2 je)ok ok..stop....
aku n kciter pasal Carabao ni...
al kisah nyer ,sejak2 aku ngan bf aku ni diganggu oleh anasir2 luar yg membawa mulut(tak sdar mulut takde insurans ni ) menyebabkan lah hubungan teman dan mesra ni tergugat la sket..ada je benda yg we both akan bertengkar la kdg2..(kdg2 je) so, atas desakkn bf aku (kononnyer la kena desak) nk belanja aku mkn best2, dia bw la aku ke Carabao ni...etapa bahagian nyer aku dengan memakai tudung terbaru bercirikan ekin mawi tu ,pergi la aku ke saner dgn menaiki kereta kesayanganku...setibanyer nyer aku di sana terjadi la satu kisah yang pelik aku rasa...ada sorang pelayan ni mmg tukang dia jaga parking...sesampainyer kitaorg kat tmpat tu dia pun tunjuk la tempat parking..then sesudahnyer kitaorg ni parking ttiba dia dtg bukakan pintu kete kat my hubby..yg i ni dia wat bodo je..selalunyer la kan, org buka kat bhagian gurl ni tak terbalik la plak..ntah2 ***** jklkjdlfakflnvlnr::::
k k citer pasal tempat mkn tu skang ni. well..tempat mkn dia mmg cantik, bercirikan ala ala Thai...cantik...siap ada patung Swadikap!!!!! lagi tau..tgk comel je..lama2 naik jugak bulu roma aku ni...kus lemah semangat aku tau..tempat mkn takde la cerah sgt..ala2 romantik jugak la..(cam tempat mkn George n Dragon tu)ada bahagina atas n bawah..klu kat atas tu tempat dia meja berkerusi..(ala cam tempat kedai biasa) cumanyer kerusi n meja dia unik sket la...cantik, n nmpk old syle yang cute n cantik..(apa tah aku ni merepek..ha ha ha) klu bhagian bawah lak tempat mkn duduk ala2 jepun tu..mm..kitaorg prefer tempat bwh..so leh lejangkan kaki yang lengoh..bersila ..lama tau tak mkn bersila..asyik mkn kat kedai je so kena duduk atas kerusi je..kat ofis pun atas kerusi (klu duk kat lantai pelik lak kan hahahah) nk tgk tak tempat yang aku beria citer ni ??? nk ? nk? sabar la dulu..bio aku citer lagi..pastu kan mknan dia tu mmg nmpk sedap sgt..harga nyer?standard la dlm 12 above..for me agak mhal..but mmg puas klu mkn..
tp memandangkan i tak terasa la konon nk mkn nasi, order la benda lain..tp my bf lak order nasi..sedap..actually igt nk order nasi ngan lauk tp cancel...sb i rasa cam tak mau..nk mkn bendalah lain..mmg rugi...tp takpe, kedai tu cam maju je..susah nk bankrup tu..biler2 rasa nk g leh lagi la..tp yg tak beznyer..cam biasa la, apa yang bf i order mmg slalu sedap..jelez gak actually sb makana dia sedap...i pun sedap gak tp makanan dia n aroma bau dia superb..sedap gerenti sedap...klu korang mkn pun mst korang kate sedap..(buka nsebab aku lapar sgt ea...smpi semua kau bedal sedap)..
ok ok ok ....now lets enjoy the photo...aku takde la ambil gambar jelaz sgt.ha ha..buka nsb aku tak hebat nk nk kamera woman ni, tp sebab pencahayaan yang kureng tp bercirikan romantis...



Ha..ni la Carabao..(aku ambik kat dpn buku menu)


Ni lak konon2 antara perhiasa dia yg menarik minat aku..kreative wooo


Ni..klu tgk menu mmg berjam..siap senyum sorang2 lagi..Luv u syg


Aku da pilih mknan tp bf aku blum lagi..so tak yh nk ckp la gaya pa aku wat..pepaham sndri r


the 1st n the last aku pakai tudung nih..(huh...aku tak gemuk, tp tudung tu yg buat aku nmpk...)


Ni ha..air Grape Yogurt(tkg ..igt aku takde taste ke) n Straberry yogurt(hubby)
NI mmg sedap..order dr bf aku..aku lupa da nama dia apa..tp mmg marveles..


Ni saper lagi klu buka ntuk aku..mmg sedap sp sb aritu da mkn so mls la..
ttiba je nk mkn ni arini....


Ni tuk korang tgk patung Sawadikap tu...Saper ngutuk aku gambar ni aku sumpah dia sakit perut..
hahahaha


K la..nt aku tulis lagi..klu aku g tempat mkn bez..ok gak...meriah sket entry aku nt...
any comment sila kan la...
anyway, gud nite...argghhhh..ngantuk/..
bye.

2 comments:

  1. Wei aku nk ckp yg ko ngan patung sawadikap tu mcm sma je beb...Saje nk kutuk nk try test tgk sumpahan ko tu jd ke????

    ReplyDelete
  2. comel kan...hak hak hak...
    itu bukan sumpahan tu..
    itu gaya gurl yang sopan dan ayu gitu...
    hak hak hak

    ReplyDelete