Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 27, 2009

Diary Ramadan ke--7

Hi...wazzup wazzup...hehehehe....aku baru pas sahur ni..rini makan roti disapu pula dengan jem coklat...edap tak terhingga beb...ditambah pula dengan aroma nescafe yang membuatkan aku tak ngantok sangat...hak hak hak...beria aku citer kan..padahal korang semua mesti sahur sedap2...aku ni alkisah sebenarnyer nak makan nasi...pastu aku janji nak masak..kononnyer sambal tumis ada telur dah jugak kentang...pas buka puasa semalam, aku g la masak kononnyer...sekali tak jadi, jadi benda lain lak..sebab aku g pecahkan telur dalam sambal...apa lagi, jadi la telur yang dicincang dimasak bersama kentang pedas...pastu aku frust la kononnyer, aku pikir 10X dengar tu...10X.... tuk bagi ke tak kat bf aku ni... aku kol dia kate tak jadi, dia kate ok je...last2 dengan perasaan malu yang tebal di pipi yang selama ni da sememangnyer tebal tu aku pun masukkn la ke dalam bekas tuk dihantar ke bf aku...tp kan disebalik citer aku ni nak jugak la aku selit2 bakat memasak aku ni...lepas masukkan dalam bekas tu, ousemate aku ni Intan, Intan namanyer...aku tunjuk la kat dia pe benda aku masak sekali dia jawab..."Pergh...menyelarakan la tgk..." ok2..itu Intan kata ye..aku just typekan tuk jadi bahan tontonan umum....hak hak hak.... ok da stop...aku nk tido...sebelum kol 6.40 aku nk bangun g keje...k...nt aku tulis lagi ye...semoga puasa aku ni mendapat keberkataan dara Allah...amin....

No comments:

Post a Comment